:: ECONOMY :: Конференції 2016 :: Економічний розвиток країни в умовах євроінтеграції :: ECONOMY :: Конференції 2016 :: Економічний розвиток країни в умовах євроінтеграції
:: ECONOMY :: Конференції 2016 :: Економічний розвиток країни в умовах євроінтеграції
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 26



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-9] з 9 Сторінки: 1 
 
МЕХАНІЗМ ПІДВИЩЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Агавердієв Руслан Сергійович, студент Харківського навчально-наукового інституту ДВНЗ «Університет банківської справи»; Ізюмцева Наталія Володимирівна, кандидат економічних наук, ДВНЗ «Університет банківської справи»
01.07.2016 12:29
 
 
УПРАВЛІННЯ МІЖНАРОДНОЮ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ ТОВ «СПЕЦЕЛЕВАТОРМЛИНМАШ»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Бойченко О.В., студент 4 курсу факультету міжнародних економічних відносин, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Харків, Україна
06.06.2016 12:38
 
 
РОЗВИТОК СУЧАСНИХ ТЕОРІЙ В МЕНЕДЖМЕНТІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Картамишева Олена Олександрівна, Харківський навчально-науковий інститут, ДВНЗ Університет банківської справи
30.06.2016 10:12
 
 
ФУНКЦІЇ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Мороз Н.В., студентка Сумського державного університету
15.06.2016 15:44
 
 
ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПП «АВ-ТЕЛ»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу, Криворізький економічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»; Баштова Ольга Андріївна, студентка напряму підготовки «Маркетинг», Криворізький економічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»
14.06.2016 14:33
 
 
 
ОСОБЛИВОСТІ ПЛАНУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу, Криворізький економічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»; Шулакова Катерина Олександрівна, студентка напряму підготовки «Маркетинг», Криворізький економічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»
14.06.2016 14:05
 
 
СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Сокоренко Марина Миколаївна, Сумський державний університет
14.06.2016 14:54
 
 
ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЇ ЯК РІЗНОВИД МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Тарасенко Наталія Іванівна, викладач, Одеський національний економічний університет
01.07.2016 17:38
 
 
МОТИВАЦІЯ І МЕХАНІЗМИ СТИМУЛЮВАННЯ ПЕРСОНАЛУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Шатравенко Карина Юріївна, Сумський державний університет
15.06.2016 15:40
 
Відображено [1-9] з 9 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.692 сек. / Mysql: 1366 (0.616 сек.)