|
|
|
Розвиток економічної науки на сучасному етапі (28.11.2017)
Відображено [41-58] з 58 |
Сторінки:
1 2 3
|
|
|
УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ ПОТОКАМИ ПІДРИЄМСТВ АПК
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Польова Олена Леонідівна, доктор економічних наук, доцент кафедри фінансів, банківської страви та страхування Вінницького національного аграрного університету
|
27.11.2017 19:36 |
|
|
СТРЕС-МЕНЕДЖМЕНТ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Райчева Аліна Олександрівна, студентка, Університет державної фіскальної служби України
|
29.11.2017 17:58 |
|
|
КОНТРОЛІНГ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА
|
[Секція 5. Банківська справа. Фінанси, грошовий обіг та кредит;] |
Автор: Скорик Валентин Юрійович, студент, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського; Петченко Марина Валентинівна, старший викладач, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
|
28.11.2017 18:09 |
|
|
ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
|
[Секція 3. Облік, статистика і аудит;] |
Автор: Сливінська Оксана Богданівна, кандидат економічних наук, Відокремлений підрозділ Національного університету біоресурсів і природокористування України «Бережанський агротехнічний інститут»; Галайко Володимир Іванович, слухач магістратури Відокремлений підрозділ Національного університету біоресурсів і природокористування України «Бережанський агротехнічний інститут»
|
28.11.2017 18:03 |
|
|
ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ АУТСОРСИНГУ В УКРАЇНІ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Стойкова Єлизавета Сергіївна, студентка 3 курсу напряму підготовки «Міжнародна економіка» Університету Державної фіскальної служби України, м. Ірпінь
|
29.11.2017 18:39 |
|
|
ІНСТРУМЕНТАРІЙ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
|
[Секція 4. Економічний аналіз. Економіко-математичне моделювання;] |
Автор: Хома Надія Григорівна, кандидат фізико-математичних наук, доцент, Тернопільський національний економічний університет; Захарова Катерина Петрівна, студентка, Тернопільський національний економічний університет
|
27.11.2017 19:49 |
|
|
МОДЕЛЮВАННЯ КАНАЛІВ РОЗПОДІЛУ ПРИ ЕЛЕКТРОННИХ ПРОДАЖАХ
|
[Секція 4. Економічний аналіз. Економіко-математичне моделювання;] |
Автор: Хрупович Світлана Євгенівна, кандидат економічних наук, доцент, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
27.11.2017 19:55 |
|
|
РОЗВИТОК БРЕНДА У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ЦІННОСТІ ДЛЯ СПОЖИВАЧА
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Шевченко Олена Леонідівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
23.11.2017 17:28 |
|
|
ВИКЛИКИ ІННОВАЦІЙНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ РИНКУ ПРАЦІ
|
[Секція 1. Економіка та підприємництво;] |
Автор: Шевченко Олена Олександрівна, кандидат економічних наук, доцент, Національний університет «Києво-Могилянська академія»
|
29.11.2017 19:24 |
|
|
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ПРИ ЗДІЙСНЕННІ ДРІБНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Шукліна В.В., кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту та маркетингу, Херсонський національний технічний університет, Україна; Шульженко М.А., студентка, Херсонський національний технічний університет, Україна
|
27.11.2017 20:35 |
|
Відображено [41-58] з 58 |
Сторінки:
1 2 3
|
|
|
|