:: ECONOMY ::  :: Проблеми стабілізації економіки країни :: ECONOMY ::  :: Проблеми стабілізації економіки країни
:: ECONOMY ::  :: Проблеми стабілізації економіки країни
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 4



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Проблеми стабілізації економіки країни

Відображено [41-60] з 120 Сторінки: 1 2 3 4 5 6 
 
ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]
Автор: Корнієнко Вікторія Ігорівна, студентка, Херсонський державний університет
14.12.2016 17:59
 
 
ПРОБЛЕМЫ И РИСКИ СОЦИАЛЬНО-ЭКОНОМИЧЕСКОГО ВОССТАНОВЛЕНИЯ ТЕРРИТОРИЙ В ПОСЛЕВОЕННЫЙ ПЕРИОД
[Секція 8. Світова економіка та міжнародні відносини;]
Автор: Королева Наталья Вадимовна, кандидат экономических наук, Белгородский государственный технологический университет им. В.Г. Шухова, Россия; Левченко Александр Сергеевич, кандидат экономических наук, Белгородский государственный технологический университет им. В.Г. Шухова, Россия
16.12.2016 22:21
 
 
УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Короткова Марина Геннадіївна, студент 3 курсу факультету менеджменту Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
14.12.2016 13:19
 
 
ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ БЕЗРОБІТТЯ В УКРАЇНІ
[Секція 6. Податкова система. Бюджетна система. Правові відносини в економічній системі;]
Автор: Костенко Тетяна Андріївна, студент, Університет митної справи та фінансів
10.12.2016 15:56
 
 
НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]
Автор: Котлярова Ольга Ігорівна, магістр факультету економіки та фінансів, Донбаський державний технічний університет; Крамчанінова Майя Джемалівна, кандидат економічних наук, Донбаський державний технічний університет
13.12.2016 14:53
 
 
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Крива Яна Аркадіївна, здобувач освітнього ступеня «бакалавр», Вінницький торговельно-економічний інститут, Київський національний торговельно-економічний університет, м. Вінниця, Україна
01.12.2016 21:46
 
 
КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА ЯК ОСНОВА ІМІДЖУ СУЧАСНИХ КОМПАНІЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Круглов Віталій Вікторович, кандидат наук з державного управління, дoцент, Харківський тoргoвeльнo-eкoнoмiчний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Кадук Юлія Сергіївна, Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
16.12.2016 15:27
 
 
УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ В ПІДПРИЄМНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Круглов Віталій Вікторович, кандидат наук з державного управління, дoцент, Харківський тoргoвeльнo-eкoнoмiчний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Кобиф Тетяна Георгіївна, Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
16.12.2016 17:30
 
 
КОМУНІКАЦІЙНИЙ ПРОЦЕС В УПРАВЛІННІ ТУРИСТИЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Круглов Віталій Вікторович, кандидат наук з державного управління, дoцент, Харківський тoргoвeльнo-eкoнoмiчний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Озерова Наталя Юріївна, Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
15.12.2016 21:03
 
 
ІНТЕРНЕТ ЯК ЗАСІБ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Круглов Віталій Вікторович, кандидат наук з державного управління, дoцент, Харківський тoргoвeльнo-eкoнoмiчний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Пасинок Аліна Юріївна, Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
15.12.2016 19:58
 
 
 
КОНФЛІКТ ЯК ПРОБЛЕМА В УПРАВЛІННІ ПЕРСОНАЛОМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Круглов Віталій Вікторович, кандидат наук з державного управління, дoцент, Харківський тoргoвeльнo-eкoнoмiчний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Полозенко Євгеній Сергійович, Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
15.12.2016 18:22
 
 
АМОРТИЗАЦІЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ У БУХГАЛТЕРСЬКОМУ І ПОДАТКОВОМУ ОБЛІКУ: ВІДМІННОСТІ Й СУПЕРЕЧНОСТІ
[Секція 3. Облік, статистика і аудит;]
Автор: Крупко Марія Павлівна, студентка 4 курсу спеціальності «Облік і аудит», Національний університет водного господарства та природокористування
14.12.2016 12:45
 
 
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ В УМОВАХ КРИЗИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Курганська Марина Костянтинівна, здобувач кафедри менеджменту і дміністрування Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
18.12.2016 11:30
 
 
ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАХИСТУ КОМЕРЦІЙНОЇ ТАЄМНИЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]
Автор: Кутвіцька Вікторія Олегівна, студентка, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна
17.12.2016 20:06
 
 
ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Левченко Денис Маріанович, студент факультету Менеджменту Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
17.12.2016 16:55
 
 
ПИТАННЯ УПРАВЛІННЯ РЕСУРСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ В ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]
Автор: Левченко Я.В., магістрант, Київський Національний університет культури і мистецтв, Київ, Україна
16.12.2016 18:43
 
 
ФОРМУВАННЯ ОСНОВНИХ ЛІДЕРСЬКИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МЕНЕДЖЕРІВ ДЛЯ РОБОТИ В СФЕРІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ліштаба Людмила Вікторівна, асистент кафедри соціальної медицини, ООЗ з медичною статистикою, ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України”
08.12.2016 15:10
 
 
ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ПРОВЕДЕННЯ ФІНАНСОВОГО ОЗДОРОВЛЕННЯ БАНКІВ
[Секція 5. Банківська справа. Фінанси, грошовий обіг та кредит;]
Автор: Лук’янець Богдана Петрівна, студентка, Київський національний торговельно-економічний університет
16.12.2016 14:32
 
 
НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА РЕГІОНУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лук’янов Віктор Іванович, директор житлово-комунального технікуму Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
18.12.2016 11:34
 
 
СТИМУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ РЕГІОНУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лук’янченкова Вікторія Євгенівна, здобувач кафедри менеджменту і адміністрування Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
18.12.2016 11:39
 
Відображено [41-60] з 120 Сторінки: 1 2 3 4 5 6 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.255 сек. / Mysql: 1395 (0.204 сек.)