:: ECONOMY ::  :: Реформування економічної системи країни в умовах фінансової нестабільності :: ECONOMY ::  :: Реформування економічної системи країни в умовах фінансової нестабільності
:: ECONOMY ::  :: Реформування економічної системи країни в умовах фінансової нестабільності
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 5



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Реформування економічної системи країни в умовах фінансової нестабільності

Відображено [41-50] з 50 Сторінки: 1 2 3 
 
ИСТОРИЯ ВОЗНИКНОВЕНИЯ БРЕНДА ТЕРРИТОРИИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Полковникова Марина Павловна, аспирант, Восточноукраинский университет им. В. Даля; Меняйлова Алена Игоревна, студент, Восточноукраинский университет им. В. Даля
29.11.2014 00:03
 
 
НЕОБХОДИМЫЕ МЕРЫ ДЛЯ ВЫХОДА УКРАИНЫ ИЗ КРИЗИСА СВЯЗАННЫЕ С ФИНАНСОВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬЮ ОТЕЧЕСТВЕННЫХ ПРЕДПРИЯТИЙ
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]
Автор: Рябоконь М.В., кандидат экономических наук, преподаватель кафедры «Экономики и предпринимательства», ЛИ ВУЗ «МАУП»
26.11.2014 14:42
 
 
СТАТИСТИЧНА ІНФОРМАЦІЯ ЯК РЕЗУЛЬТАТ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ СТАТИСТИКИ
[Секція 3. Облік, статистика і аудит;]
Автор: Сливінська Оксана Богданівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри обліку і аудиту, ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут»
25.11.2014 20:58
 
 
ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Соколюк К. Ю., асистент кафедри маркетингу та реклами, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Кровіцка Я. А., студентка, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
29.11.2014 01:03
 
 
ПРОЦЕС УПРАВЛІННЯ СТРАХОВИМ ПОРТФЕЛЕМ У СИСТЕМІ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ СТРАХОВИКА
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]
Автор: Стадник Олена Вікторівна, студентка, Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України»
27.11.2014 22:10
 
 
 
ВИКОРИСТАННЯ КОЕФІЦІЄНТІВ ШАРПА ТА СОРТІНО В ОЦІНЮВАННІ УПРАВЛІННЯ ІНВЕСТИЦІЙНИМ ПОРТФЕЛЕМ
[Секція 5. Банківська справа. Фінанси, грошовий обіг та кредит;]
Автор: Трубачева Катерина Дмитрівна, аспірантка кафедри фінансові ринки Державного Вищого Навчального Закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
25.11.2014 13:39
 
 
ОСОБЛИВОСТІ МИТНОГО ОПОДАТКУВАННЯ В УКРАЇНІ
[Секція 6. Податкова система. Бюджетна система. Правові відносини в економічній системі;]
Автор: Фалатюк Людмила Анатоліївна, студентка Вінницького Національного Аграрного Університету
21.11.2014 18:33
 
 
УПРАВЛІННЯ ВИТРАТАМИ ЯК СКЛАДОВА СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]
Автор: Черніговець Катерина Валеріївна, студентка ДВНЗ «Українська академія банківської справи Національного банку України»
27.11.2014 18:46
 
 
СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО ДІЯЛЬНОСТІ МЕНЕДЖЕРІВ В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Чупріна Маргарита Олександрівна, кандидат економічних наук, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"; Скляр Анна Юріївна, студентка, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"
18.11.2014 17:28
 
 
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ БРЕНДИНГУ СТОСОВНО РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Юрчак Едуард Володимирович, аспірант кафедри маркетингу та реклами, Київський національний Торговельно-економічний університет, м. Київ, Україна
29.11.2014 01:52
 
Відображено [41-50] з 50 Сторінки: 1 2 3 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.243 сек. / Mysql: 1395 (0.189 сек.)