|
|
|
Реформування економічної системи країни в умовах фінансової нестабільності
Відображено [41-50] з 50 |
Сторінки:
1 2 3
|
|
|
ИСТОРИЯ ВОЗНИКНОВЕНИЯ БРЕНДА ТЕРРИТОРИИ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Полковникова Марина Павловна, аспирант, Восточноукраинский университет им. В. Даля; Меняйлова Алена Игоревна, студент, Восточноукраинский университет им. В. Даля
|
29.11.2014 00:03 |
|
|
ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Соколюк К. Ю., асистент кафедри маркетингу та реклами, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Кровіцка Я. А., студентка, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
|
29.11.2014 01:03 |
|
|
ОСОБЛИВОСТІ МИТНОГО ОПОДАТКУВАННЯ В УКРАЇНІ
|
[Секція 6. Податкова система. Бюджетна система. Правові відносини в економічній системі;] |
Автор: Фалатюк Людмила Анатоліївна, студентка Вінницького Національного Аграрного Університету
|
21.11.2014 18:33 |
|
|
СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО ДІЯЛЬНОСТІ МЕНЕДЖЕРІВ В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Чупріна Маргарита Олександрівна, кандидат економічних наук, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"; Скляр Анна Юріївна, студентка, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"
|
18.11.2014 17:28 |
|
Відображено [41-50] з 50 |
Сторінки:
1 2 3
|
|
|
|