|
|
|
Розвиток сучасної економічної науки за умов глобальних трансформацій
Відображено [21-40] з 41 |
Сторінки:
1 2 3
|
|
|
ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ВАТ «ГАЙСИНХЛІБ»
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Сіренко Світлана Олександрівна, кандидат технічних наук, доцент, завідувач кафедри товарознавства та маркетингу Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ; Жарлінська Раїса Григорівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри товарознавства та маркетингу Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ; Штовбань Вікторія Олександрівна, Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
|
30.05.2012 15:28 |
|
|
МЕТОДИ ОЦІНКИ АГРОКОМПАНІЙ В УКРАЇНІ
|
[Секція 4. Економічний аналіз. Економіко-математичне моделювання;] |
Автор: Сніцаренко Олександр Олегович, магістр Колумбійського університету, директор інвестиційно-банківської діяльності ІК АРТ-КАПІТАЛ
|
23.05.2012 16:51 |
|
|
ПРИМЕНЕНИЕ МЕТОДА РЕАЛЬНЫХ ОПЦИОНОВ В ГОРНОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ
|
[Секція 4. Економічний аналіз. Економіко-математичне моделювання;] |
Автор: Стешенко Григорий Николаевич, ассистент кафедры вычислительной математики факультета кибернетики Киевского национального университета имени Тараса Шевченко
|
25.05.2012 12:07 |
|
|
ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОГО ПОРТФЕЛЮ ТОВ «ГНІВАНСЬКА КОВБАСНА ФАБРИКА»
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Тернова Алла Станіславівна, кандидат технічних наук, доцент Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ; Кубік Віта Сергіївна, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
|
25.05.2012 19:59 |
|
Відображено [21-40] з 41 |
Сторінки:
1 2 3
|
|
|
|