:: ECONOMY :: «TONE OF VOICE» БРЕНДУ В ІНТЕРНЕТ :: ECONOMY :: «TONE OF VOICE» БРЕНДУ В ІНТЕРНЕТ
:: ECONOMY :: «TONE OF VOICE» БРЕНДУ В ІНТЕРНЕТ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

«TONE OF VOICE» БРЕНДУ В ІНТЕРНЕТ

 
18.03.2022 10:47
Автор: Гамова Ірина В’ячеславівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри журналістики та реклами, Державний торговельно-економічний університет
[Економічне спрямування]

Цифрове спілкування має вирішальне значення для брендингу в сучасному інтернет-середовищі. До цифрової ери професіоналам у сфері комунікацій доводилося орієнтуватися на друковані ЗМІ, телебачення, радіо та рекламу. Хоча ці канали все ще важливі, нинішні професіонали повинні добре володіти цифровими платформами, такими як соціальні мережі, електронна пошта, програми для обміну повідомленнями та блоги.

Цифрове спілкування – це процес з’єднання з людьми через онлайн-канали. Компанії можуть використовувати цифрове спілкування, щоб розширити охоплення, обмінюватися спеціалізованими повідомленнями та будувати цінні стосунки зі своєю аудиторією. Для здійснення цифрового спілкування варто чітко знати «голос» («tone of voice») бренда [1].

«Голос бренда», або голос і тон - це вираження бренда через слова та стиль тексту, яким компанія ділиться з клієнтами. Голос бренда звучить у кожній комунікації з клієнтом, у дописі «Про компанію» на сайті, пости та коментарі у пабліках та соцмережах, статтях у блогах, адресних email-розсилках. Якщо приємно здійснювати комунікацію по різним точкам дотику зі споживачем, це означає характер бренда, його душа, його стиль спілкування.

«Голос бренда» дозволяє сформувати враження про компанію та виділитися. Стосується це будь-яких різновидів текстової комунікації:

 пости;

 відповіді на коментарі та особисті повідомлення;

 рекламні ролики;

 email-розсилки;

 слогани;

 скрипти відповідей для співробітників;

 новини на офіційному сайті;

 презентації для клієнтів.

Саме «голос» дозволяє формувати персоніфікований та довгостроковий зв’язок із аудиторією: запам’ятатися, сподобатися, прокоментувати, розповісти другу, привернути увагу в стрічці [2].

Завдяки тембру «голосу» ви формуєте відношення до бренду і дієте на почуття цільової аудиторії, що є основою SMM-стратегії. Для здійснення аналізу голосу варто провести наступний алгоритм дій:

1. Зрозуміти, як клієнти і підписники сприймають ваш бренд, з чим він у них асоціюється. 

2. Створити портрет ЦА або аватар. Визначити вік, стать, канали комунікацій та ціннісні орієнтації.

3. Зробіть моніторинг точок дотику споживача з брендом на кожному етапі спілкування. 

4. Проаналізуйте «голос бренду» конкурентів. Якщо спілкування в соцмережах активно здійснюється, то голос бренда обрано правильно [3]. 

«Tone of voice» здатний зробити так, щоб компанію впізнавали буквально з перших слів. Визначення тону голосу вашого бренду та встановлення чітких рекомендацій допоможуть тону вийти на передній план у кожній частині контенту. Це ключова частина розробки контент-стратегії, яка відповідає вашому баченню та виглядає автентичною для клієнтів.

Список використаних джерел:

1. Hilde A.M. Voorveld (2019) Brand Communication in Social Media: A Research Agenda, Journal of Advertising, 48:1, 14-26, DOI: 10.1080/00913367.2019.1588808.

2. Watson T. (2022). How To Create Your Brand Voice Guidelines And Stick To Them. Business Growth, - Access: https://www.designrush.com/agency/logo-branding/trends/brand-voice-guidelines



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ГЛОБАЛЬНІ ІМПЕРАТИВИ ФОРМУВАННЯ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГОВЕЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ
26.01.2022 16:43
DYNAMİCS OF THE EASE OF BUSİNESS INDEX İN COUNTRİES WİTH DİFFERENT INCOME
25.03.2022 13:13
АКУМУЛЯЦІЯ ЗАОЩАДЖЕНЬ ЯК ПЕРВИННОЇ ЛАНКИ ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ НА ШЛЯХУ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
25.03.2022 12:37
DİGİTAL ECONOMİC DEVELOPMENT AND İTS İMPACT ON THE ECONOMY: LİTERARY REVİEW
25.03.2022 11:49
ЕКОНОМІЧНЕ ЗРОСТАННЯ КРІЗЬ ПРИЗМУ ІДЕЙ ДЖ. М. КЕЙНСА
25.01.2022 21:49
ДІЯЛЬНІСТЬ БАНКІВ В РОЗРІЗІ БАНКІВСЬКОГО INTERNET ОБСЛУГОВУВАННЯ
25.01.2022 12:00
ЦІЛІ КОНСОЛІДАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ БАНКІВ
24.03.2022 16:44
ВІЙСЬКОВА ІНТЕРВЕНЦІЯ РОСІЇ НА ТЕРИТОРІЮ УКРАЇНИ: НАСЛІДКИ ДЛЯ СВІТОВОЇ ЕКОНОМІКИ
24.03.2022 16:32
УДОСКОНАЛЕННЯ РЕГУЛЯТОРНО-ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ЗАСАД НЕФІНАНСОВОГО ЗВІТУВАННЯ В УКРАЇНІ В КОНТЕКСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ФОРМАТУ ПОДАННЯ НЕФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
24.03.2022 10:27
ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК 2022: ВИКЛИКИ ТА ПРОГНОЗИ
22.02.2022 14:51




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.223 сек. / Mysql: 1396 (0.173 сек.)