:: ECONOMY :: ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИКЛАДАННІ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН :: ECONOMY :: ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИКЛАДАННІ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
:: ECONOMY :: ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИКЛАДАННІ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 27



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИКЛАДАННІ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН

 
22.05.2018 14:26
Автор: Гузь Марія Юріївна, викладач, Київський технікум електронних приладів
[Секція 9. Економічна наука та освіта]

Одним з основних напрямів розвитку сучасної педагогіки є інформатизація освіти. Новітні інформаційні технології знаходять все більше застосування у викладанні різних дисциплін, в тому числі і фінансово-економічних. Комп’ютеризація освіти – це реальність сьогодення. 

До основних мотивів використання інформаційних технологій у викладанні фінансово-економічних дисциплін можна віднести наступні:

І. ХХІ століття – це епоха інформатизації. В Україні реалізується Національна програма інформатизації, відповідно до якої інформатизація – це сукупність взаємопов'язаних організаційних, правових, політичних, соціально-економічних, науково-технічних, виробничих процесів, що спрямовані на створення умов для задоволення інформаційних потреб громадян та суспільства на основі створення, розвитку і використання інформаційних систем, мереж, ресурсів та інформаційних технологій, які побудовані на основі застосування сучасної обчислювальної та комунікаційної техніки [1]. А в умовах розвитку інформаційного суспільства освітній процес із стандартизації та наслідування перетворюється в індивідуалізацію та диференціювання. 

ІІ. Стан сучасної української економіки вимагає від викладачів фінансово-економічних дисциплін швидкої реакції на зміни економічного середовища. Вони мають здійснювати моніторинг податкового законодавства, відстежувати нові літературні джерела, своєчасно отримувати інформацію про обсяги та динаміку основних економічних показників:

- абсолютних: кількість зайнятого населення, розмір мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму, обсяг дефіциту державного бюджету, розмір зовнішнього та внутрішнього боргу України тощо;

- відносних: ВВП на душу населення, темп інфляції, рівень безробіття, середня продуктивність і т.д.

Використання мережі Інтернет, в якій на офіційних сайтах Міністерства фінансів України, Національного банку України, Державної фіскальної служби України та інших органів фінансового регулювання оприлюднюється необхідна інформація, дозволяє не допускати використання застарілої інформації в процесі викладання, значно прискорює оновлення робочої документації (конспект лекцій, завдання для виконання практичних робіт, тестові завдання).

ІІІ. В теперішніх умовах освіти необхідно враховувати інтереси студентів, які активно використовують інформаційні технології. Сучасні студенти надають перевагу електронних носіям інформації, а не паперовим, тому викладачу в Методичних рекомендаціях до самостійного вивчення дисциплін до переліку інформаційних джерел необхідно включати посилання на інформаційні Інтернет-ресурси. Наприклад, до блоку нормативно-правового забезпечення доцільно включити офіційний портал Верховної ради України http://rada.gov.ua/, Урядовий портал https://www.kmu.gov.ua, офіційний сайт Національного банку України https://bank.gov.ua/. 

Нові можливості застосування інформаційних технологій у викладанні дисциплін економічного спрямування можна представити наступним чином:

1. Розробка електронного конспекту лекцій з текстовими гіперпосиланнями в темах і переліку літератури. 

2. Використання програми PowerPoint для мультимедійних презентацій як лекційних матеріалів, так і практичних та ситуаційних завдань. 

3. Застосування методу електронного тестування для визначення проміжного результату засвоєння предмету. Для реалізації такого тестування доцільно використовувати систему Тесторіум, оскільки і студенти, і викладачі можуть користуватись нею безкоштовно, вона не потребує завантаження та конфігурування, в цій системі можна розмістити необмежену кількість тестів. 

4. Розміщення всіх методичних матеріалів з дисципліни на віртуальній інтерактивній дошці, яка дає можливість об’єднати текст, зображення, аудіо- та відеоматеріал на одному майданчику, не потребує встановлення спеціального програмного забезпечення, лише необхідне підключення до мережі Інтернет [2]. Найбільш зручним вважаємо сервіс Padlet, основними перевагами якого є доступність (безкоштовний, не потребує реєстрації), легкий у використанні (не потребує спеціальних знань), мобільність (працює на всіх пристроях: смартфонах, планшетах, ноутбуках тощо), а також узгодженість з іншими Web-сервісами.

Запропонований комплекс електронних матеріалів зробить вивчення будь-якої фінансово-економічної дисципліни більш інтенсивним та цікавим для студентів, дозволить розширити їх творчій потенціал, суттєво підвищити ефективність засвоєння матеріалу, вийти за рамки традиційної моделі вивчення предмету. 




Список використаних джерел:

1. Закон України «Про Національну програму інформатизації» [електронний ресурс]// Верховна Рада України: [офіційний веб портал]. – Режим доступу до ресурсу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/74/98-вр (дата звернення 18.05.2018). - Назва з екрана.

2. Хміль Н., Кисельова О. Формування у майбутніх учителів навичок використання інтерактивних дошок в освітньому процесі [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://phm.kspu.kr.ua/ojs/index.php/NZ-PMFMTO/article/view/543/519 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНЦІЇ ФАХІВЦЯ З ОБЛІКУ І ОПОДАТКУВАННЯ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ФІНАНСОВИЙ ОБЛІК»
24.05.2018 13:02
КВАНТОВАЯ ЭКОНОМИКА
14.05.2018 11:51




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.308 сек. / Mysql: 1367 (0.245 сек.)