:: ECONOMY :: ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ У ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ :: ECONOMY :: ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ У ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
:: ECONOMY :: ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ У ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 26



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ У ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ

 
06.02.2013 14:12
Автор: Сорочак Марія Олегівна, студентка НУ «Львівська політехніка»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Сучасний маркетинг розвивається в умовах соціально-економічних змін, що характеризуються динамізмом, високим ступенем невизначеності навколишнього середовища, суттєвими технологічними перетвореннями, які в значній мірі впливають і на маркетинг. Вказані процеси обумовлюють характер та закономірність його розвитку в усіх галузях економіки та економічних структурах країни.
Стрімкий розвиток Інтернету і його проникнення практично у всі сфери людської діяльності зініціював формування інтернет-економіки, яка стрімко розвивається, тобто розвиток бізнесу в Інтернеті.
Інтернет-маркетинг – це комплексне застосування складових класичного маркетингу з метою реклами в Інтернеті.
Інтернет-маркетинг потрібно розглядати як новий вид маркетингу, який передбачає застосування традиційних та інноваційних інструментів і технологій у мережі Інтернет для визначення і задоволення потреб та запитів споживачів шляхом обміну з метою отримання товаровиробником прибутку чи інших вигод.
Метою інтернет-маркетингу є досягнення максимального ефекту від потенційної аудиторії інтернет-ресурсу. Інтернет-реклама завжди входить в рекламну компанію провідних компаній. Без інтернет-маркетингу підприємство вважається нерозвинутим й застарілим, тому що цей спосіб є дешевим та ефективним для просування товару.
Інтернет-маркетинг на сьогодні набирає обертів і, безсумнівно, має неабиякі перспективи.
Перевагами інтернет-маркетингу є:
• зручність;
• мінімум затрат часу;
• доступ до порівняльної інформації;
• організація безпосереднього контакту продавця і покупця;
• можливість зменшення цін на продукцію та підвищення рентабельності торгівлі;
• безперервна можливість внесення корективів у свою діяльність;
• здатність охоплювати значні територіальні відстані.
Недоліками інтернет-маркетингу є:
• обмеженість доступу покупців;
• розгляд його як спаму;
• хаотичність та інформаційне перенавантаження;
• низька гарантія безпеки.
Інтернет-маркетинг – це набір інструментів, методик і практик, досвіду, який допомагає використовувати Інтернет як канал залучення клієнтів (див. рис. 1). При цьому не існує чітких правил, що робити конкретній компанії, що саме для неї буде правильним. Необхідно експериментувати і робити висновки, залишати найбільш ефективні інструменти. Важливо професійно і комплексно займатися інтернет-просуванням, а не частково і як-небудь.



Рис. 1. Сучасні інструменти інтернет-маркетингу
Медійна реклама – являє собою анімаційні та мультимедійні банери, які спрямовані на візуальне сприйняття користувачів.
Контекстна реклама – заснована на відповідності змісту рекламного матеріалу контексту (утримання) інтернет-сторінки, на якій розміщується рекламний блок. Носієм реклами може бути текстово-графічне оголошення або рекламний банер.
Пошуковий маркетинг (SEM – Search engine marketing) – комплекс заходів, спрямований на збільшення відвідуваності сайту його цільовою аудиторією з пошукових машин. Пошукова оптимізація сайту (SEO – search engine optimization) – заходи спрямовані на оптимізацію сайту для пошукових систем, виведення його на перші позиції за ключовими пошуковими запитами залучення цільової аудиторії з пошукових систем.
Просування в соціальних мережах: SMO (social media optimization) – оптимізація сайту, орієнтована на те, щоб статті і замітки найчастіше цитували в соціальних мережах, блогах і форумах, залучаючи на сайт відвідувачів звідти; SMM (Social media marketing) – це ефективний інструмент, за допомогою якого відвідувачі залучаються на сайт з соціальних мереж, спільнот, блогів, щоденників і форумів.
Прямий маркетинг – це індивідуальне спілкування рекламодавця з клієнтами з метою здійснення продажу.
Вірусний маркетинг – загальна назва різних методів поширення реклами, де головним розповсюджувачем інформації є самі одержувачі інформації, шляхом формування змісту, здатного залучити нових одержувачів інформації за рахунок яскравої, креативної, незвичайної ідеї або з використанням природного або довірчого послання.
Партизанський маркетинг – мистецтво досягати цілей рекламних кампаній за рахунок оригінальних ідей при мінімальному бюджеті.
Усі ці інструменти покликані створити попит, мотив, прагнення придбати  товар та скористатися послугами, які пропонуються. Кожен з них є дієвим, а при правильному комбінуванні можна отримати неочікувано високі результати продажу.
Інтернет є не просто новим каналом збуту або маркетингових комунікацій, а новим ринком, на якому представлені поряд з реальними, фізично існуючими товарами електронні продукти – товари та електронні послуги з обробки інформації. Електронні продукти мають подібні риси, що дозволяють говорити про них як про особливий тип товару. Їх можна класифікувати у три категорії:
• інформаційні та розважальні продукти (ЗМІ; інформація про продукти – специфікації, інструкції, матеріали для підготовки торгових агентів; графічні матеріали – фотографії, листівки, календарі, карти, аудіо матеріали – музичні записи, промови та виступи; відеоматеріали – кінофільми, телевізійні програми);
• символи, концепції, жетони (квитки і купони замовлень авіаквитків, місць у готелях, квитки на концерти, спортивні заходи; фінансові сертифікати – чеки, електронні засоби оплати, кредитні картки);
• процеси та послуги (офіційні форми та платіжні квитанції державних органів; електронні послання – листи, факси, телефонні дзвінки; бізнес-процеси, що створюють споживчу цінність, замовлення, бухгалтерські проводки, облік запасів, контракти; аукціони та електронні ринки; дистанційне навчання, надання медичних та інших інтерактивних послуг; інтерактивні види розваг).
Отже, інтернет-маркетинг став популярним з розширенням доступу до Інтернету і являє собою невід’ємну частину будь-якої маркетингової кампанії. Він забезпечує всебічне і багатоаспектне просування сайту певної продукції або фірми в такій області, як Інтернет, тому значно зростає число залучених потенційних клієнтів. Інтернет маркетинг є надзвичайно результативним і економічно вигідним вкладенням коштів, причому невеликих.

Список використаних джерел:
1. Мороз Л.А., Чухрай Н.Т. Маркетинг. – 2-е вид. – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2002. – 244 с.
2. Павленко А. Ф., Войчак А. В. Маркетинг: Підручник. – К.: КНЕУ, 2003. – 246 с.


Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГОТЕЛІВ В УКРАЇНІ
21.02.2013 16:09
КЛАСТЕРНА ПОЛІТИКА ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ
20.02.2013 10:44
МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ ПІДПРИЄМСТВ ПОБУТОВОЇ ХІМІЇ
18.02.2013 14:46
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ М.ОДЕСИ
18.02.2013 14:43
КОМУНІКАТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ В ІНТЕРНЕТ
18.02.2013 14:32
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА
07.02.2013 13:21
ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ НА РИНКУ КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВ УКРАЇНИ
06.02.2013 13:32
АРМ МЕНЕДЖЕРА ЯК СКЛАДОВА ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
06.02.2013 12:41
УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ЗМІН НА ПІДПРИЄМСТВІ
06.02.2013 12:12
ФОРМУВАННЯ ПОДАТКОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
06.02.2013 11:58




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.228 сек. / Mysql: 1367 (0.174 сек.)