:: ECONOMY :: Конференції 2011 :: Економічний розвиток країни за умов законодавчих змін :: ECONOMY :: Конференції 2011 :: Економічний розвиток країни за умов законодавчих змін
:: ECONOMY :: Конференції 2011 :: Економічний розвиток країни за умов законодавчих змін
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 5



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Менеджмент. Маркетинг

Відображено [1-7] з 7 Сторінки: 1 
 
РОЗРОБКА КОМПЛЕКСНОЇ СИСТЕМИ МОТИВУВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ ПІДПРИЄМСТВА
[Менеджмент. Маркетинг]
Автор: Багно Дар’я Олександрівна, магістрант Дніпродзержинського державного технічного університету
27.04.2011 12:31
 
 
РОЛЬ ДЕРЖАВИ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ СТІЙКОГО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ З ПОЗИЦІЇ МАРКЕТИНГУ
[Менеджмент. Маркетинг]
Автор: Васюткіна Наталія Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу ПВНЗ «Європейський університет»; Данилюк Світлана Юріївна, магістр кафедри маркетингу ПВНЗ «Європейський університет»
27.04.2011 22:46
 
 
УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ОБ’ЄКТ ТЕОРЕТИЧНОГО АНАЛІЗУ
[Менеджмент. Маркетинг]
Автор: Жук Ірина Зеновіївна, аспірант економічного факультету Львівського національного університету імені Івана Франка
26.04.2011 23:25
 
 
УМОВИ ЕФЕКТИВНОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ ВЕНЧУРНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТА ЙОГО ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ СУСПІЛЬСТВА
[Менеджмент. Маркетинг]
Автор: Калінчук Вікторія Олександрівна, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
19.04.2011 10:53
 
 
 
ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ СЕГМЕНТАЦІЇ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВАМИ СФЕРИ ТУРИЗМУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
[Менеджмент. Маркетинг]
Автор: Масюк Юлія Олегівна, асистент кафедри туризму Львівського національного університету ім. І.Франка
19.04.2011 18:12
 
 
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ПРАЦІ ЯК ОБ’ЄКТУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА КВАЛІФІКОВАНИМИ КАДРАМИ
[Менеджмент. Маркетинг]
Автор: Сагайдак Михайло Петрович, кандидат економічних наук, доцент Криворізького економічного інституту ДВНЗ «КНЕУ ім. В.Гетьмана»; Славянінов Всеволод Юрійович, магістр Криворізького економічного інституту ДВНЗ «КНЕУ ім. В.Гетьмана»
28.04.2011 00:40
 
 
УПРАВЛІННЯ ТА РЕГУЛЮВАННЯ СТИЛЮ КЕРІВНИЦТВА В ОРГАНІЗАЦІЇ
[Менеджмент. Маркетинг]
Автор: Сватюк Оксана Робертівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту Львівського державного університету внутрішніх справ; Труш Христина Андріївна, студентка економічного факультету Львівського державного університету внутрішніх справ
29.04.2011 10:33
 
Відображено [1-7] з 7 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.211 сек. / Mysql: 1395 (0.166 сек.)