:: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 26 (29.10.2020) :: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 26 (29.10.2020)
:: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 26 (29.10.2020)
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 26



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-6] з 6 Сторінки: 1 
 
MANAGING EMPLOYEE BEHAVIOUR IN THE ENTERPRISE
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Shevchenko Victoriia Ivanivna, PhD in Philology, N Karazin Kharkiv National University; Pukalova Kateryna Oleksandrivna, student, N Karazin Kharkiv National University
28.10.2020 13:31
 
 
МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СТРАТЕГІЧНИХ ЗОН ГОСПОДАРЮВАННЯ НА ПРИКЛАДІ ВОДИ ТМ «КРИВООЗЕРСЬКА»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Голубьонкова Олена Олексіївна, кандидат економічних наук, доцент, Одеська національна академія харчових технологій; Свєтікова Оксана Ігорівна, магістрант, Одеська національна академія харчових технологій
27.10.2020 09:10
 
 
АНТИКРИЗОВЕ УПРАВЛІННЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ПОДОЛАННЯ КРИЗИ В СФЕРІ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Євтушенко Ганна Іванівна, кандидат економічних наук, Університет державної фіскальної служби України; Заєць Вікторія Сергіївна, здобувачка Ⅱ (бакалаврського) рівня вищої освіти, Університет державної фіскальної служби України
26.10.2020 10:55
 
 
 
СПЕЦИФІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ФОРМУЛЮВАННЯ ФІНАНСОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Каламан Ольга Борисівна, кандидат економічних наук, Одеська національна академія харчових технологій
29.10.2020 17:37
 
 
ДОЦІЛЬНІСТЬ ПРОВЕДЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ЗМІН ПРОМИСЛОВИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кочедикова Альона Євгенівна, кандидат економічних наук, Бориспільський інститут муніципального менеджменту при МАУП; Кручинін Віктор Валентинович, магістр, Міжрегіональна академія управління персоналом
28.10.2020 10:21
 
 
ДОСЛІДЖЕННЯ ВИДІВ ТА ОСОБЛИВОСТЕЙ БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лісений Євген Володимирович, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та підприємництва Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна; Коверга Анастасія Сергіївна, студентка спеціальності «Маркетинг» Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна
28.10.2020 10:27
 
Відображено [1-6] з 6 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.195 сек. / Mysql: 1366 (0.155 сек.)