:: ECONOMY :: ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ СТИМУЛІВ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ТРАНСПОРТНОГО МАШИНОБУДУВАННЯ В СВІТОВІЙ ПРАКТИЦІ :: ECONOMY :: ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ СТИМУЛІВ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ТРАНСПОРТНОГО МАШИНОБУДУВАННЯ В СВІТОВІЙ ПРАКТИЦІ
:: ECONOMY :: ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ СТИМУЛІВ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ТРАНСПОРТНОГО МАШИНОБУДУВАННЯ В СВІТОВІЙ ПРАКТИЦІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ СТИМУЛІВ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ТРАНСПОРТНОГО МАШИНОБУДУВАННЯ В СВІТОВІЙ ПРАКТИЦІ

 
08.12.2010 10:39
Автор: Виклюк Мар’яна Іванівна, старший викладач кафедри Фінансів та обліку Львівської філії Європейського університету
[Податкова система. Бюджетна система. Державне регулювання економіки. Фінансове право]

Формування інноваційних переваг вітчизняного транспортного машинобудування та визначення національних пріоритетних напрямків його розвитку може бути досягнуте лише через формування відповідної стратегії, котра б включала особливості інноваційного розвитку підприємств з  урахуванням досвіду розвинутих країн у цій сфері. Особливу роль в цьому процесі відводиться державі, а саме інноваційній політиці, котру вона пропагує для сприяння їх науково-технічному та інноваційному розвитку.
Реалізація інноваційної політики на основі використання зарубіжного досвіду повинна бути направлена, в першу чергу, не лише на інвестування розвитку виробництва транспортних засобів, а на активізацію інноваційної діяльності цих підприємств. Особливо це актуально, у той час, коли екстенсивні чинники розвитку вітчизняних підприємств вичерпано, і вітчизняні суб’єкти господарювання перебувають у пошуку засобів, що зможуть забезпечити їх ефективний розвиток.
Світовий досвід засвідчує, що ефективно розроблені шляхи та напрями, за допомогою котрих реалізуються інноваційні процеси, завжди перебувають під контролем уряду або уповноваженого органу країни. Особливої уваги заслуговує досвід розвитку інноваційних процесів в транспортному машинобудуванні Японії, США, Німеччині, Великобританії, Франції, Канаді, країн Скандинавії тощо.
Проведенні дослідження в рамках питання світових напрямів розвитку інноваційних процесів свідчать, що практично усі країни-лідери, все ж таки, використовують як прямі, так і непрямі методи стимулювання інноваційних процесів. Кожна країна шукає для себе оптимальне співвідношення цих форм, яке залежить від багатьох чинників: рівня розвитку національної економіки, стану науково-технічної сфери, правової бази тощо.
Що стосується України, то вона обрала модель «самоусунення» від розвитку національної економіки – держава фактично не здійснює впливу на економіку та науково-технічний розвиток. Це пов’язано з тим, що Україна протягом незалежності  перебуває в умовах «дикого капіталізму» та «дикої демократії», коли мораль та правові норми практично відсутні, ринкові механізми не діють, а неринкові механізми – не реалізовуються.
Виконаний аналіз стимулювання інноваційних процесів провідних країн світу  у транспортному машинобудуванні  дозволяє зробити висновки, що інновації є основним джерелом прогресивного розвитку транспортного машинобудування, а тому стимулювання інноваційних структур є обов’язком кожної країни. Основними напрямами забезпечення розвитку високотехнологічного виробництва в  транспортному машинобудуванні світу є належна фінансова підтримка держави інноваційних процесів та НДДКРта створення умов для пільгового оподаткування, кредитування;  визначеність рядом країн декількох пріоритетів, які стають базовими на певний період до досягнення ними високого науково-технічного розвитку; створення передумов, які підвищують роль приватного сектору у фінансовій підтримці інноваційних проектів; розширення форм стимулювання іноземного інвестора  в НДДКР та інноваційній діяльності підприємств; захист інтересів винахідників та створення фондів премій, пільг для найкращих здобутків науково-технічних кадрів; розширення процесів інтернаціоналізації капіталу, формування міждержавних науково-технологічної кооперації; розвиток соціальної та економічної інфраструктури сприяння розвитку інноваційних процесів; розширення зони вільної торгівлі патентами, ліцензіями на наукові доробки між країнами, створення інноваційних структур, направленість всієї наукової та інноваційної діяльності на екологічно чистий продукт тощо.
Поєднання світових принципів побудови системи регулювання та стимулювання може стати неоціненним досвідом для активізації вітчизняного транспорту машинобудування, шляхом надання йому статусу національного пріоритету і активізації в ньому інноваційних процесів.


e-mail: m_vykluk@ukr.net

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
АДМІНІСТРАТИВНО – ПРАВОВІ РЕЖИМИ У СИСТЕМІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ
22.11.2010 18:24
АДМІНІСРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ В СФЕРІ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
17.11.2010 14:46
СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОГО ФОНДОВОГО РИНКУ В УМОВАХ КРИЗОВИХ ЯВИЩ
10.11.2010 13:15
ПОДАТКОВИЙ КОДЕКС: ГАРМОНІЗАЦІЯ ЧИ ЗАГОСТРЕННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ВІДНОСИН
09.12.2010 11:11
АДАПТАЦІЯ СИСТЕМИ ПДВ УКРАЇНИ ДО ЄВРОПЕЙСЬКИХ СТАНДАРТІВ
08.12.2010 18:03
НЕОБХІДНІСТЬ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ ФІНАНСОВОГО ВИРІВНЮВАННЯ
07.12.2010 18:04
ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ АДМІНІСТРУВАННЯ МИТНИХ ПЛАТЕЖІВ
07.12.2010 15:32
ПРОБЛЕМИ БЮДЖЕТНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ЕКОНОМІКИ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ
07.12.2010 15:18
ВПЛИВ МЕХАНІЗМІВ СТРУКТУРНОГО РОЗВИТКУ НА ПРОПОРЦІЇ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
06.12.2010 23:42
ДЕРЖАВНИЙ БОРГ УКРАЇНИ ТА ЙОГО ВПЛИВ НА ЕКОНОМІКУ
06.12.2010 23:37




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.267 сек. / Mysql: 1396 (0.213 сек.)