:: ECONOMY :: МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ САЙТА :: ECONOMY :: МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ САЙТА
:: ECONOMY :: МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ САЙТА
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 26



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ САЙТА

 
26.05.2020 18:01
Автор: Дерев’янченко Тетяна Єгорівна, кандидат економічних наук, доцент, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Сучасний світ обумовлює зростання ролі інформації та інформаційних комунікацій. В останні роки велика кількість підприємств активно використовує Інтернет-технології в комерційній діяльності, а веб-сайт є її важливим складником. 

Під веб-сайтом розуміють сукупність програмних, інформаційних, а також медійних засобів, які логічно пов'язані між собою. За наявності власного веб-сайту зростає ефективність комунікацій підприємства в мережі Інтернет. Крім того, інформація про поведінку відвідувачів сайту відразу ж потрапляє в інформаційну систему підприємства і покращує якість їх обслуговування [1].

Саме веб-сайт є однією із найважливіших маркетингових комунікацій в Інтернеті, а тому потребує найбільшої уваги з боку маркетингової служби підприємства. Інтернет-комунікації, які здійснюються через посередництво веб-сайтів надзвичайно схожі з традиційними, але значно відрізняються своїми властивостями та специфікою електронного середовища [4]. 

Маркетинговий аудит сайту дозволяє проаналізувати загальну роботу ресурсу, визначити помилки і причини їх виникнення, позбутися неефективних витрат на просування, отримати рекомендації щодо покращення юзабіліті, конверсії, продажів. Завданням маркетингового аудиту сайту є повноцінне використання підприємством маркетингового потенціалу.

Найчастіше виділяють два основні складники маркетингового аудиту сайту – внутрішній і зовнішній аудит сайту.

Внутрішній аудит – це процес визначення і усунення помилок і недоліків який займає до 80% часу. Якісний внутрішній аналіз дозволяє вирішити проблеми щодо нестабільності відвідувань веб-ресурсу підприємства, відсутності зворотного зв’язку з клієнтами, низької конверсії.

Зовнішній аудит сайту містить аналіз зовнішніх чинників ранжування, зокрема, це загальна видимість сайту, перевірка і подальша відмова від спамних донорів, аналіз приросту маси посилань, анкор-листа веб-сайту; відповідність посилальної маси тематиці сайту; аналіз посилальної маси конкурентів. 

Маркетинговий аудит необхідний для побудови стратегії просування сайту, підвищення конкурентоспроможності та прибутку підприємства. Для цього аналізують цільову аудиторію сайту, розглядають унікальність і вигідність торгових пропозицій, визначають недоліки і слабкі місця у порівнянні з головними конкурентами, аналізують якість трафіку, визначають найбільш популярні теми на сайті, оцінюють витрати на просування веб-сторінки.

Аналіз характеристик ресурсу дозволяє зробити висновки, на базі яких формують подальшу маркетингову стратегію. Отже, для якісної роботи ресурсу, високих позицій в пошукових системах і підвищення продажів професійний аудит сайту просто необхідний. 

Маркетинговий аудит сайту містить:

- позиціонування підприємства в Інтернеті і завдань його сайту;

- визначення цінової політики підприємства в обраному сегменті за існуючих конкурентів;

- аналіз маркетингової політики конкуруючих підприємств;

- аналіз відвідуваності інтернет-ресурсу, уточнення аудиторії;

- розробка рекомендацій щодо поліпшення конверсії сайту (збільшення % клієнтів від загальної відвідуваності ресурсу);

- аналіз попиту на товари, переваг підприємства при їх замовленні;

- оптимальні способи реклами в інтернеті.

Результатом маркетингового аудиту є розробка маркетингової стратегії підприємства в Інтернет-середовищі, план робіт, визначення термінів їх результативності та необхідних вкладень.

Ефективність роботи сайту підприємства неможливо оцінити без статистичних даних, які надають різноманітні аналітичні інтернет-сервіси: Live Internet, Mail.ru, Bigmir.net та інші. Це дозволяє визначити кількість переглядів, кількість відвідувачів, сесій, хостів, перезавантажень, переглядів без cookies, середню тривалість переглядів на одного відвідувача.  

Маркетинговий аудит веб-сайту передбачає аналіз якості інформації сайту, тестування існуючих сервісів сайту, обґрунтування поточної стратегії просування ресурсу тощо. 

У процесі проведення маркетингового аудиту послуговуються системою показників, зокрема: 

- вербальні (описові) показники – застосовують для опису довготривалих цілей підприємства або явищ, кількісний вираз яких важко виконати; 

- кількісні показники використовують найчастіше і поділяють їх на абсолютні, відносні, індексні; 

- якісні – використовують якщо кількісні характеристики взагалі не застосовуються; 

- універсальні – показники не тільки для контролю маркетингу, а й для загального аналізу діяльності підприємства (обсяг продажів, прибуток, витрати, дохід, збитки, продуктивність тощо);

- специфічні показники – використовують для характеристик особливої маркетингової діяльності [8]. 

Найбільш важливими тут є кількісні показники, які характеризують ефективність сайту та мають чітку послідовність розрахунку. До таких них відносять: кількість відвідувачів сайту за певний період; кількість відвідувачів, які постійно користуються даним ресурсом; кількість повторних відвідувань; частота відвідування сайту; кількість споживачів, які придбали товари(послуги) через сайт; обсяг продажу товарів(послуг) у кількісному і вартісному виразі, їх асортиментна структура; середня вартість однієї покупки; ступінь охоплення цільової аудиторії зворотним зв'язком; рейтинг сайту; витрати на залучення одного відвідувача сайту; темпи залучення відвідувачів сайту; витрати на залучення одного електронного покупця; темпи зростання (зниження) доходів від електронних покупців; ступінь перетворення покупців у постійних клієнтів; витрати на утримання одного постійного покупця тощо.

Враховуючи специфіку кожного сайту, кількість показників для визначення його ефективності індивідуальна. Зазначимо, що вартість аудиту сайту є незначною порівняно з можливим ефектом, адже оцінка власного сайту й аналіз сайтів конкурентів надають можливість сформулювати безпрограшну маркетингову стратегію розвитку підприємства в мережі Інтернет. 

Результатом маркетингового аудиту сайту підприємства є удосконалення зручності користування сайтом, збільшення його популярності, що обумовлює підвищення лояльності споживачів, залучення нових клієнтів, підвищення конкурентоспроможності, іміджу та зростання прибутку підприємства. 

Тому перспективи подальших досліджень у даному напрямі повинні бути спрямовані на поглиблене вивчення питань маркетингового аудиту сайту підприємства та формування конкретних рекомендацій щодо організації його проведення на вітчизняних підприємствах.

Список використаних джерел:

1. Балук Н. Р. Маркетинговий аудит веб-сайту фірми / H.P. Балук., С.В. Корягіна // Вісник Львівської комерційної академії. – 2011. – С.123-130.

2. Голик В. С. Эффективность интернет-маркетинга в бизнесе. М.:Дикта, 2008. С. 196.

3. Голяш І. Концепція маркетингового аудиту: проблеми теорії та практики / І. Голяш, Н. Галушка// Журнал європейської економіки. – 2008. – №3. – С.290-297.

4. Лебеденко М. С. Веб-ресурс як ефективний інструмент маркетингових комунікацій /М. С Лебеденко., І. В. Лученко // Вісник Хмельницького національного університету. – 2011. – № 2. – T. 1. – С.178-182.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ЗАСІБ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ НА РИНКУ
30.05.2020 13:06
ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПІДПРИЄМСТВА У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЙОГО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
30.05.2020 12:59
РОЛЬ ВНУТРІШНІХ КОМУНІКАЦІЙ В ПРОЦЕСІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
28.05.2020 18:09
ЖИТТЯ БРЕНДУ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ НА ПРИКЛАДІ ТМ LIPTON
28.05.2020 18:04
THE IMPORTANCE OF THE INFORMATION SYSTEM IN MODERN ENTERPRISE MANAGEMENT
28.05.2020 18:00
WAYS TO INCREASE THE COMPETITIVENESS OF THE ENTERPRISE
26.05.2020 18:09
НАВИЧКИ ТАЙМ – МЕНЕДЖМЕНТУ – SOFT ЧИ HARD SKILLS?
20.05.2020 19:12
DEFINITION OF ORGANIZATIONAL AND ECONOMIC MECHANISM IN CHANGE MANAGMENT
14.05.2020 15:42
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
14.05.2020 15:36




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.242 сек. / Mysql: 1367 (0.18 сек.)