:: ECONOMY :: ВИКОРИСТАННЯ SWOT-АНАЛІЗУ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВАМИ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ГАЛУЗІ :: ECONOMY :: ВИКОРИСТАННЯ SWOT-АНАЛІЗУ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВАМИ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ГАЛУЗІ
:: ECONOMY :: ВИКОРИСТАННЯ SWOT-АНАЛІЗУ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВАМИ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ГАЛУЗІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 1



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ВИКОРИСТАННЯ SWOT-АНАЛІЗУ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВАМИ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ГАЛУЗІ

 
27.06.2018 19:17
Автор: Урайчик Олена Сергіївна, аспірант, Донбаська державна машинобудівна академія
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Сьогодні назріла необхідність галузевого опрацювання економіко-правових проблем та організаційних питань управління підприємством, з метою виявлення визначальних чинників, сильних сторін і можливостей щоб примножити та з максимальною ефективністю використовувати їх, а також чіткого уявлення про чинники слабких сторін і загроз (для побудови підприємством захисної стратегії або розробки ними заходів щодо рятування від слабкості для нівелювання негативного впливу ймовірних загроз). [1].

Оцінку потенціалу і обмежуючих факторів його діяльності  звичайно здійснюють за допомогою SWOT-аналізу.  SWOT-аналіз – це аналіз сильних і слабких сторін підприємства в співвідношенні з ринковими можливостями і погрозами. 

На сьогоднішній день проведення SWOT-аналізу для  енергогенеруючих компаній стало актуальним завданням. В умовах постійного росту цін на енергетичні ресурси, зростання тарифів, з одного боку, і зменшенням купівельної спроможності населення на тлі  скорочення субсидій, з другого, змушує  підприємства енергетичної галузі  здійснювати пошук зовнішніх і внутрішніх резервів. Енергогенеруючі  підприємства повинні спробувати використовувати свої сильні сторони, подолати слабкості, скористатися сприятливими можливостями і захиститися від потенційних загроз. 

Розглянемо порядок проведення SWOT-аналізу на прикладі ТОВ «Краматорськтеплоенерго» основними видами діяльності якого є виробництво, транспортування та постачання теплової  та електричної енергії.

Результати  SWOT-аналізу для ТОВ «Краматорськтеплоенерго» наведені в таблиці 1.




Показані чинники слабких сторін та загроз і є найважливішими «вузькими місцями» підприємств сфери життєзабезпечення, тому необхідно сконцентрувати увагу при прийнятті управлінських рішень  саме на окреслених у наведеному SWOT-аналізі пунктах, а саме:

– проведення ефективної енергозберігаючої політики;

– організація ефективного обліку витрат виробництва;

– створення і впровадження нових технологій наукових розробок, нових форм і методів організації виробництва і праці;

– створення сучасних систем управління і розробку для них наукових методів, серед яких найважливіше місце має займати стратегічне управління.

Список використаних джерел:

1. Азоев Г.Л., Баранчеев В.П., Гунин В.Н., Кибанов А.Я., Ковалева А.М. Управление организацией: учебник для студ. вузов, обучающихся по спец. "Менеджмент организации" / Государственный ун-т управления / А.Г. Поршнев (ред). - 4-е изд., перераб. и доп. - М.: ИНФРА-М, 2008. - 736с.

2.Попадюк О. І. Деякі аспекти стратегічного планування розвитку житлово-комунального господарства / О. І. Попадюк // Економіка промисловості. - 2012. - № 1-2 (57-58). - С. 170-178.

_____________________

Науковий керівник: Акімова Олена Володимирівна, доктор економічних наук, доцент, Донбаська державна машинобудівна академія



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ВНУТРІШНЬОГО КОНТРОЛЮ ПІДПРИЄМСТВА
27.06.2018 19:34
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ НЕФОРМАЛЬНИМИ ГРУПАМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ
26.06.2018 18:35
УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРОЮ ПІДПРИЄМСТВА В СИСТЕМІ ОПЕРАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
25.06.2018 13:14
PROMOTION AS ONE OF THE MAIN ELEMENTS OF THE MARKETING COMPLEX ON THE EXAMPLE OF FIRM
24.06.2018 15:52
ЧИ Є МІСЦЕ ДЛЯ КРЕАТИВУ В СУЧАСНІЙ РЕКЛАМІ
21.06.2018 12:41
МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ПІВДЕННОЇ КОРЕЇ
21.06.2018 12:34




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.192 сек. / Mysql: 1396 (0.149 сек.)