:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ВІДБОРУ ІННОВАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВО В МЕЖАХ ТЕХНОПАРКУ :: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ВІДБОРУ ІННОВАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВО В МЕЖАХ ТЕХНОПАРКУ
:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ВІДБОРУ ІННОВАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВО В МЕЖАХ ТЕХНОПАРКУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 5



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ВІДБОРУ ІННОВАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВО В МЕЖАХ ТЕХНОПАРКУ

 
25.11.2014 13:15
Автор: Гнітецький Євген Віталійович, асистент кафедри промислового маркетингу, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»
[Секція 7. Інвестиційно-інноваційні процеси в економіці;]
Для ефективної діяльності підприємства в межах технопарку, всі інноваційні розробки перед впровадженням мають бути ретельно проаналізовані і підібрані саме під дане підприємство. А визначення шляхів впровадження інновацій має проводитися на основі виявлення внутрішніх резервів підприємства. При цьому оцінка інновацій має відбуватися в два етапи: на рівні існуючого бізнесу та на рівні оцінки бізнесу в цілому.
В межах бізнесу/бізнесів підприємства даний процес має відбуватися у декілька етапів: підготовчий, аналітичний та імплементаційний.
Підготовчий етап. Перший етап полягає у визначенні внутрішнього потенціалу підприємства і перспективних напрямків інноваційної діяльності. Цей етап повинен показати ті області, де підприємство може підвищити ефективність своєї роботи за рахунок розширення або оптимізації внутрішніх процесів. Спочатку визначаються загальні альтернативи впровадження різних типів інновацій, таких як товарні, технологічні, сировинні, організаційні, ринкові.Але можливості підприємства є обмеженими і впровадження всіх видів інновацій, зазвичай, неможливе, тому одразу необхідно враховувати всі можливі обмеження, такі як фінансові ресурси, законодавчі обмеження, сировинні, інтелектуальні тавиробничо-технологічні ресурси, стратегічні цілі підприємства. Далі визначаються всі можливі інновації, які можуть бути впроваджені на підприємстві (товарні, технологічні, сировинні, ринкові та ін.).
Необхідно звернути увагу на те, що спочатку визначається доволі широке коло тих інновацій, що можуть бути впроваджені. Важливо не обмежуватись при проведенні даного аналізу, а відхилити їх вже при аналізі обмежень, що накладаються ресурсами та законодавством.
Наступним кроком є відсіювання інновацій відповідно до ресурсних та законодавчих обмежень.На цьому етапі необхідно виявити всі ресурси, необхідні для реалізації кожного виду інновацій та проаналізувати їх доступність. Після чого відхилити ті з них, що є неможливими для підприємства. В результаті проведення підготовчого етапу формується попередній перелік інновацій, що у перспективі можуть бути впроваджені на підприємство.
Наступним є аналітичний етап, на якому має бути здійснена оцінка інновацій за допомогою критеріїв: фінансово-економічні (прибуток, рентабельність, капіталізація); екологічні (шкідливі відходи, енергоємність виробництва, ресурсоємність); соціальні (безпека робочих місць, соціальній пакет та ін.); маркетингові (конкурентоспроможність, рівень збуту, відомість підприємства, задоволеність споживачів). На основі отриманих даних консультаційний орган технопарку формує перелік бізнесів, що можуть бути впроваджені на підприємство на основі аналізу як внутрішніх ресурсів компанії, так і на основі наявних в технопарку інноваційних розробок.
Останній етап – імплементаційний. На даному етапі визначаються детальні кроки впровадження інновацій та строки впровадження. Даний етап має проводитися одразу після здійснення оцінки, адже постійні зміни в ринковому середовищі можуть призвести до зміни умов діяльності підприємства.
Застосування процедури відбору інновацій для підприємств в межах технопарку дозволить суттєво підвищити ефективність впровадження інновацій на промислові підприємства України.

Список використаних джерел:
1. Войнаренко М. П. Інноваційний розвиток промислових підприємств: аналіз та оцінки : монографія /  М. П. Войнаренко, А. В. Череп, Л. Г. Олейнікова, О. В. Череп. – Хмельницький : ХНУ, 2010. – 437 с.


Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ІННОВАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ЯК ЗАПОРУКА УСПІХУ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ СУСПІЛЬСТВІ
28.11.2014 23:46
ПЕРСПЕКТИВИ ТА ПРОБЛЕМИ ЗАЛУЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ ІНВЕСТИЦІЙ В ЕКОНОМІКУ УКРАЇНИ
28.11.2014 12:36
ВПЛИВ МОНОПОЛІЗАЦІЇЇ РИНКОВИХ СТРУКТУР НА СТАН СУЧАСНОЇ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
25.11.2014 21:41
КЛАСТЕР ЯК СТИМУЛ ІННОВАЦІЙНОГО РЕГОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ В УМОВАХ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНИХ ПРОЦЕСІВ
25.11.2014 21:29




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.259 сек. / Mysql: 1396 (0.209 сек.)