:: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 21 (26.03.2020) :: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 21 (26.03.2020)
:: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 21 (26.03.2020)
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 26



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-6] з 6 Сторінки: 1 
 
МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гальцева Олена Михайлівна, студент, Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна
25.03.2020 13:01
 
 
ОГЛЯД СУЧАСНОГО СТАНУ РИНКУ МЕДІАНОСІЇВ УКРАЇНИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кітченко Олена Миколаївна, кандидат економічних наук, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»; Філоненко Єлизавета Олександрівна, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»
24.03.2020 15:16
 
 
UPSKILLІNG І RESKILLІNG – ТРЕНДИ В УПРАВЛІННІ РОЗВИТКОМ ПЕРСОНАЛУ МЕРЕЖЕВОГО РІТЕЙЛУ ХХІ СТОЛІТТЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Леськова Світлана Василівна, викладач кафедри маркетингу і менеджменту, Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут
24.03.2020 15:22
 
 
 
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ МІСТ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Папоян Арутюн Мікаелі, кафедра маркетингу, Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана
25.03.2020 13:12
 
 
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД РОЗВИТКУ ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМУ ТА МОЖЛИВОСТІ ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ В ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАДАХ УКРАЇНИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Смовженко Тамара Степанівна, доктор економічних наук, професор, професор кафедри фінансів, банківської справи та страхування, Iнститут банківських технологій та бізнесу ДВНЗ «Університет банківської справи»; Коркуна Орислава Іванівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри готельного ресторанного бізнесу Львівського державного університету фізичної культури імені Івана Боберського; Цільник Олег Ярославович, директор приватного підприємства «Укрзахідпостач»
27.03.2020 14:33
 
 
ЗАПРОВАДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ: ВИКЛИКИ СУЧАСНОСТІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Цурська Богдана Григорівна, викладач кафедри маркетингу та менеджменту Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту
26.03.2020 14:32
 
Відображено [1-6] з 6 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.222 сек. / Mysql: 1366 (0.174 сек.)