:: ECONOMY :: КАТЕГОРІЇ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ ЯК ОСНОВА ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ОЛІЙНО-ЖИРОВИХ ПІДПРИЄМСТВ ЗА УМОВ КРИЗИ :: ECONOMY :: КАТЕГОРІЇ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ ЯК ОСНОВА ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ОЛІЙНО-ЖИРОВИХ ПІДПРИЄМСТВ ЗА УМОВ КРИЗИ
:: ECONOMY :: КАТЕГОРІЇ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ ЯК ОСНОВА ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ОЛІЙНО-ЖИРОВИХ ПІДПРИЄМСТВ ЗА УМОВ КРИЗИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 5



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

КАТЕГОРІЇ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ ЯК ОСНОВА ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ОЛІЙНО-ЖИРОВИХ ПІДПРИЄМСТВ ЗА УМОВ КРИЗИ

 
19.05.2010 11:41
Автор: Бурбела Олена Вікторівна, аспірант Вінницького національного технічного університету
[Економіка та підприємництво. Менеджмент підприємств та організацій]

Сучасна трансформаційна економіка являє собою складний організм, що складається з різноманітних виробничих, комерційних, фінансових та інформаційних структур, які взаємодіють на тлі розгалуженої, подекуди недосконалої системи правових норм, і об’єднуються єдиним поняттям – ринок. Центральним поняттям, що виражає сутність ринкових відносин є поняття конкуренції. Конкуренція – це найважливіша ланка всієї системи ринкового господарства. Предметом конкурентного суперництва на ринках є частки ринку, контрольовані тими чи іншими товаровиробниками. Серед засобів конкурентної боротьби, що застосовуються для поліпшення своїх позицій на ринку, найголовнішим є рівень якості продукції. Україна є одним з найбільших експортерів соняшникової олії, проте час від часу виникають ситуації з поверненням продукції через незадовільний рівень її якості. Отже, актуальним напрямком дослідження є розробка методів оцінки та контролю якості продукції. За умов світової економічної кризи купівельна спроможність громадян різко знизилась, що в свою чергу негативно вплинуло на обсяги збуту продукції олійно-жирових підприємств України. Однак автор пропонує метод оцінки якості продукції, за яким можна визначити агрегований показник якості соняшникової олії: 1. Скласти кореляційно-регресійну багатофакторну модель оцінки якості продукції підприємства, що має такий вигляд:



 2. Оцінити параметри рівняння за допомогою кореляційно-регресійних методів на базі даних конкретного підприємства на основі методу найменших квадратів за таким оператором оцінювання:



3.Перевірити адекватність моделі, використовуючи коефіцієнт детермінації D :



4. Знайти еластичність усіх технічних параметрів якості xj для вибору найвпливовіших чинників на оцінку якості продукції:



За значенням агрегованого показника якості продукції, отриманим за результатами розрахунків за даним методом, всю продукцію автор пропонує поділяти на три категорії: вища категорія 0,97 ≤ у ≤ 1; перша категорія 0,9 ≤ у ≤ 0,96; друга категорія 0,8 ≤ у ≤ 0,89. Цінову політику підприємства доцільно проводити з урахуванням категорій якості продукції, орієнтуючись на різні категорії населення та збільшуючи таким чином обсяги збуту.


Список використаної літератури:


1. Азарова А.О., Гіль О,В. Визначення базових показників управління якістю продукції засобами кореляційно-регресійного моделювання // Актуальні проблеми економіки. – 2008. – № 12. – С. 36-44.


2. Saaty T.L. How to Make and Justify a Decision: the Analytic Hierarchy Process (AHP) – Part 1. Examples and Applications // Системні дослідження та інформаційні технології. – 2002. – №1.– С.95-109. e-mail: helenhil@rambler.ru

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
УПРАВЛІННЯ ГРОШОВИМИ ПОТОКАМИ В УМОВАХ КРИЗИ
22.04.2010 19:58
НЕОБХІДНІСТЬ ІНВЕСТУВАННЯ В ЛЮДСЬКИЙ КАПІТАЛ
22.04.2010 19:44
ПЕРВИННИЙ РИНОК ПРАЦІ В СИСТЕМІ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ
21.05.2010 18:09
МОТИВУВАННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВ МАШИНОБУДУВАННЯ
19.05.2010 21:52
ПРОБЛЕМИ ОБЛІКУ ВЕКСЕЛЬНИХ ОПЕРАЦІЙ
19.05.2010 10:40
ФОРМУВАННЯ ПОРТФЕЛЮ СТРАТЕГІЙ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ
18.05.2010 13:16
АКТУАЛЬНІСТЬ ЕКОЛОГІЧНОГО ЛІЗИНГУ В СФЕРІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ЗЕМЛЕКОРИСТУВАННЯ
18.05.2010 09:34
УПРАВЛЕНИЕ СТРАТЕГИЕЙ РАЗВИТИЯ ТОРГОВОГО ПРЕДПРИЯТИЯ В УСЛОВИЯХ НЕСТАБИЛЬНОСТИ РЫНКА
17.05.2010 18:44
ОСНОВНІ ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
17.05.2010 14:33
ОПЛАТА ПРАЦІ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОГО ЛЮДСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ СИСТЕМИ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ
17.05.2010 13:28




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.229 сек. / Mysql: 1396 (0.177 сек.)