:: ECONOMY :: ГНУЧКЕ УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ РОЗРОБКИ ВЕБ-САЙТІВ :: ECONOMY :: ГНУЧКЕ УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ РОЗРОБКИ ВЕБ-САЙТІВ
:: ECONOMY :: ГНУЧКЕ УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ РОЗРОБКИ ВЕБ-САЙТІВ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ГНУЧКЕ УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ РОЗРОБКИ ВЕБ-САЙТІВ

 
27.11.2018 21:17
Автор: Кузик Павло Степанович, студент факультету комп’ютерних інформаційних технологій, Тернопільський національний економічний університет; Саченко Олег Анатолійович, кандидат технічних наук, Тернопільський національний економічний університет
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

На сьогоднішній день гнучкі методології є хорошою альтернативою традиційному підходу і широко застосовуються в різних високотехнологічних сферах, особливо в сфері ІТ. Причиною є той факт, що традиційний підхід відчуває значні труднощі, коли вимоги до проекту можуть помінятися практично на будь-якій стадії, так як необхідно реагувати на середовище, що стрімко змінюється. Ще більш складний випадок - кінцевий результат продукту не зовсім зрозумілий, тобто необхідно розробляти, не знаючи до кінця, що вийде. Гнучкі методології в таких ситуаціях виглядають більш доцільно.

Результат розробки проекту напряму залежить від обраної проектним менеджером методики управління. Таким чином потрібно сформувати ключові фактори успіху управління проектом для досягнення бажаного результату.

Актуальність обраної теми обумовлена стрімким розвитком гнучких методологій управління проектами та зокрема управлінням проектами розробки веб-сайтів, а також необхідністю доведення ефективності їх практичного використання. 

Метою даної роботи є заповнити прогалину в дослідженнях: розглянути ключові чинники успіху проектів в сфері IT, які використовують agile методології в Україні і надати рекомендації щодо їх практичного використання.

Предметною областю є управління проектами в сфері ІТ, зокрема управління проектами веб-програмування та розробки веб-сайтів.

Об'єктом дослідження виступають ключові фактори успіху проектів.

Результати дослідження стануть у нагоді як менеджерам, які вже працюють з agile методологіями, так і тим, хто тільки збирається застосувати їх в одному з майбутніх проектів або впровадити в своїй організації. У першому випадку рекомендації, вироблені в роботі, дозволять діагностувати проблеми, якщо вони є, і переглянути погляд на те, які аспекти діяльності потребують найбільшої уваги. Для новачків же буде корисно використовувати рекомендації як стартову точку і для правильної розстановки акцентів в майбутньому проекті.

У роботі досліджено методики гнучкого управління процесом розробки веб-сайтів. Ці методики мають низку переваг, основними з яких є можливість контролювати поточні процеси, миттєво реагувати на їх зміни та прогнозувати розвиток у будь-який момент часу. 

Гнучкі методології є однією з головних альтернатив традиційним підходом до управління проектами. Особливо ефективні вони в умовах постійно мінливих умов середовища, а значить - і вимог до продукту. Подібна ситуація особливо характерна для сфери IT. Модель КФУ є хорошим способом показати чинники, яким менеджеру варто приділити найбільшу увагу. У зарубіжній літературі на дану тему немає одностайності: дослідники виділяють різні чинники в якості ключових для успіх проекту. В Україні ж подібних досліджень також не так багато. У той час як між країнами існують об'єктивні відмінності в соціокультурних чинниках. Вони не дозволяють з великою часткою ймовірності проектувати висновки зарубіжних досліджень на українські компанії.

Список використаних джерел

1. Кожевникова Е. Этнокультурные факторы проектной деятельности в Украине: проблемы и инструменты // Управление проектами и программами (часть 2). 2013. Т. 3. № 35. С. 218–226.

2. Boehm B., Turner R. Using risk to balance agile and plan-driven methods // Computer. 2003. Т. 36. № 6. С. 57–66.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ КОМП’ЮТЕРИЗАЦІЇ ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНОЇ ВЕРТИКАЛЬНОЇ ФЕРМИ
28.11.2018 10:24
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ WEB-СИСТЕМИ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ СТУДЕНТІВ
28.11.2018 10:18
МЕТОДИ НАЙМУ ПЕРСОНАЛУ В ОРГАНІЗАЦІЇ
28.11.2018 10:10
МЕХАНІЗМ ВИРІШЕННЯ ТРУДОВИХ СПОРІВ І КОНФЛІКТІВ В ОРГАНІЗАЦІЇ
27.11.2018 22:08
РЕКЛАМА В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
27.11.2018 21:58
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ 3D-ТЕХНОЛОГІЙ
27.11.2018 21:52
МЕТОДИКА КІЛЬКІСНОГО ОЦІНЮВАННЯ РИЗИКІВ IT-ПРОЕКТІВ В УМОВАХ ОБМЕЖЕНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
27.11.2018 21:30
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ ДЛЯ ЗАНЯТЬ ФІТНЕСОМ
27.11.2018 21:24
ЗАСТОСУВАННЯ ІНДЕКСУ ЩАСТЯ В УПРАВЛІННІ МІСЬКИМИ ПРОЕКТАМИ
27.11.2018 21:13
НЕЙРОМАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ
27.11.2018 20:47




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.171 сек. / Mysql: 1396 (0.133 сек.)