:: ECONOMY :: МІСЦЕ ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ У СИСТЕМІ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ :: ECONOMY :: МІСЦЕ ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ У СИСТЕМІ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
:: ECONOMY :: МІСЦЕ ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ У СИСТЕМІ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 6



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МІСЦЕ ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ У СИСТЕМІ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ

 
26.04.2017 19:45
Автор: Геселева Катерина Олексіївна, студентка, Київський національний університет імені Тараса Шевченка
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

У сучасному глобалізованому світі чіткі межі, які ще декілька декад тому розділяли зв’язки з громадськістю (PR), пряму рекламу й маркетинг, зникають на очах. Інформаційний шум, докорінна зміна способів передачі й зберігання інформації та кліповий спосіб мислення вимагають пошуку нових, більш ефективних і відповідних потребам часу способів просування товарів і послуг, торгових марок і брендів, яким стають інтегровані маркетингові комунікації.

Інтегровані маркетингові комунікації (ІМК) – комплексний вплив на споживачів, який здійснюється за допомогою декількох каналів й спрямований на створення єдиного унікального образу предмета просування. ІМК дає можливість поступово впливати на усталені цінності й потреби аудиторії та формувати певну думку щодо товару або послуги, зміщуючи в результаті вектори поведінки споживача. Ефективність ІМК посилюється синергією, що виникає за рахунок об’єднання переваг кожного окремого інструменту. Так PR формує довіру й імідж та відповідає за репутаційний менеджмент, реклама безпосередньо спонукає споживачів до покупки, а мерчендайзинг забезпечує якнайшвидшу купівлю. 

Важливим для менеджерських і комунікаційних процесів стає питання співвідношення зв’язків з громадськістю й маркетингу. Як показує світова практика, основою й першим кроком освоювання компанією (торговою маркою) ринку стає вибудовування довіри й іміджа компанії, засновані на інформуванні. Усе це може вдатися лише за грамотного застосування інструментарію PR. Міцний зв’язок між паблік рилейшнз та маркетингом обумовлений тим, що вони обидва забезпечують успіх та популярність предмету просування й максимізують прибутки компанії шляхом з’ясування запитів суспільства й розробки засобів їх задоволення. 

Фундаментальна задача ІМК полягає у формуванні й підтриманні ринку для збуту товарів і послуг, що їх пропонує компанія. Таким чином, PR-кампанії й комунікації мають стати невід’ємним елементом цієї системи для будь-яких компаній. 

Особливого значення зв’язки з громадськістю набувають у наступних випадках:

- вихід принципово нового продукту, про який необхідно проінформувати цільову аудиторію;

- необхідність створення у цільової аудиторії певного образу сприйняття товару й усвідомлення потенційними споживачами проблеми, яку вирішує продукт або послуга, результатом чого, на практиці, стає збільшення роздрібних продажів;

- обмежений бюджет та/або сильна конкуренція у сегменті;

- роз’яснення властивостей складного для розуміння продукту, створення інформаційного тла та паблісіті для подальшого його сприйняття;

- стимулювання інтересу споживачів до продукту або послугу, які вже довгий час існують на ринку;

- створення стійких асоціацій компанії (торгової марки, бренду) з її унікальним представником.

Окрім усього вищезгаданого, саме PR у системі ІМК здатний забезпечити підтримку третьої сторони, а саме журналістів, лідерів думок, незалежних експертів і громадськості, що збільшує рівень довіри до виробника й свідчить про високу якість продукту. 

Список використаних джерел:

1. Діброва Т.Г. Маркетингова політика комунікацій: стратегії, вітчизняна практика. – К.: «Видавничий дім «Професіонал», 2009. – 320 с.

2. Красюк И.Н. Маркетинговые коммуникации. – М.: ИНФРА-М, 2013. – 272 с.

3. Примак Т.О. Маркетингові комунікації. – К.: Ельга, Ніка-Центр, 2003. –  280 с.

___________________________________

Науковий керівник: Чубукова Ольга Юріївна, доктор економічних наук, професор, Київський національний університет імені Тараса Шевченка






Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
MODERN METHODS OF ENTERPRISE MANAGEMENT IN CRISIS PERIOD
26.04.2017 15:27
ВИКОРИСТАННЯ СТРАТЕГІЙ УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
25.04.2017 16:30
ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПОСЕРЕДНИЦЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
25.04.2017 13:48
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХ В УМОВАХ СУЧАСНОСТІ
24.04.2017 11:08
РІЗНОКОЛЬОРОВИЙ ПІАР
24.04.2017 09:14
АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МІЖНАРОДНОЇ ГОТЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ REIKARTZ
13.04.2017 16:05
СОЦІАЛЬНО ВІДПОВІДАЛЬНА РЕКЛАМА
10.04.2017 15:47




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.218 сек. / Mysql: 1396 (0.172 сек.)