:: ECONOMY :: МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГУ :: ECONOMY :: МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГУ
:: ECONOMY :: МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 27



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГУ

 
04.11.2016 18:51
Автор: Зюкова Ірина Олексіївна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу ДВНЗ «Київський Національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана» Криворізький економічний інститут, Україна; Шулакова Катерина Олександрівна, магістр спеціальності «Маркетинг» ДВНЗ «Київський Національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана» Криворізький економічний інститут, Україна
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Сучасні дослідження в області Інтернет - маркетингу за останні кілька років змінили вектор розвитку з теоретичного на практичний. Це обумовлено зміною економічної середи і впливом технологічного прогресу. Зміни в бізнесі стають неминучі, тому багато компаній перебудовують свою маркетингову політику в мережі Інтернет

Методологічним основам дослідження Інтернет - маркетингу присвячено ряд праць зарубіжних і вітчизняних науковців: Веблер Л., Котлер Ф., Уілсон Р., Петрик Е., Береза А., Ашманов І., Хенсон У. Аналіз останніх досліджень в сфері Інтернет маркетингу показав, що є необхідність подальшого дослідження Інтернет маркетингу, оскільки даний напрям має велике практичне значення. 

Виклад основного матеріалу. Інтернет - маркетинг розуміємо як комплексне використання принципів традиційного маркетингу в Інтернеті та  просування товарів і послуг на ринку продавця за допомогою Інтернет - технологій, що використовують спеціальні інструменти. До нього відносять все, що так чи інакше пов'язане з інформаційними технологіями. Однак дана методологія обґрунтування цього напрямку некоректна, тому що технологічний рівень сфери Інтернет - маркетингу має меншу сегментацію. Незважаючи на ці технічні особливості, нова сфера суспільної діяльності тільки формує свої фундаментальні положення, тому оптимальним рішенням для формування поняття «Інтернет - маркетинг» є вивчення всіх етапів розвитку цієї галузі і виявлення змін, що відбулися за останні роки в понятійно-категоріальному апараті провідних вітчизняних і зарубіжних авторів.

Термін "Інтернет - маркетинг» в економічному співтоваристві вперше був ужитий на сторінках зарубіжної літератури, якій притаманні певні понятійні розбіжності. Частина експертів для визначення маркетингової діяльності в мережі інтернет використовувала такі поняття, як «цифровий маркетинг», «Електронний маркетинг», «вебмаркетінг», «кибермаркетинг».

Так, Американська асоціація маркетингу - вказує, що Інтернету маркетинг - це маркетингова діяльність, заснована на принципах Інтернету та електронної пошти і включає в себе рекламу з допомогою банерів, електронної пошти, оптимізації в пошукових машинах, електронну комерцію і інші інструменти . 

Однак І.В. Успенський стверджує, що поняття «Інтернет - маркетинг» потрібно розглядати в двох напрямках. Перше пов'язане із застосуванням інструментарію Інтернету для розширення системи маркетингу традиційних підприємств. Другий напрямок пов'язаний з появою нових моделей бізнесу, основою яких став сам Інтернет, наприклад, Інтернет - магазини, торгові електронні майданчики, віртуальні інформаційні агентства, компанії, які надають послуги для учасників Інтернет - ринку, і т.д.

Провідний західний фахівець в області маркетингу Ф.Котлер визначає Інтернет - маркетинг як складову електронної комерції . Таким чином, автор відносить цей термін до одного з інструментів просування товару. Характерна націленість на практичний результат присутня у більшості зарубіжних фахівців, тому термін «Інтернет - маркетинг» для них позначає особливий процес, в результаті якого всі суб'єкти ринку досягають позитивного економічного результату.

У вітчизняній практиці Інтернет - маркетинг розглядається як комплексний інструмент, що дозволяє використовувати всі можливості Інтернету і застосовувати їх відповідно до загальної стратегії розвитку бізнесу. Основними інструментами просування в мережі Інтернет, фахівці вважають: пошукову оптимізацію; контекстну і банерну рекламу; маркетинг в соціальних медіа (SMM); вірусний маркетинг; Інтернет - pr; купівлю трафіку в обмінних мережах; організацію тематичних розсилок (e-mail маркетинг).

Висновки.  Таким чином, Інтернет-маркетинг - це розділ маркетингу, спрямований на вивчення принципів взаємодії економічних суб'єктів в мережі Інтернет з метою розробки універсальних систем для отримання прибутку і задоволення соціальних потреб суспільства.




Література:

1. Комплексний Інтернет - маркетинг [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ashmanov.com/marketing/complex 

2. Інтернет маркетинг: основи або Про що забув написати Котлер [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.prostobiz. ua/biznes/ 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМИ НА РИНКУ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
28.10.2016 11:42
КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ СТРАТЕГІЇ ЗАХИСТУ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ІНТЕРЕСІВ СТОРІН ППП
17.11.2016 15:55
SPECIFIC OF FORMATION THE MARKETING BUDGET AT THE MODERN ENTERPRISES
17.11.2016 11:00
УЗАГАЛЬНЕНЕ ПОНЯТТЯ ІННОВАЦІЙНА СПРИЙНЯТЛИВІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА
17.11.2016 10:52
МАРКЕТИНГ У СТРАХУВАННІ
16.11.2016 22:02
ПОГЛЯД НА СУЧАСНІСТЬ: ВИКОРИСТАННЯ СПЕЛЬТИ В ХЛІБОПЕКАРСЬКІЙ ПРОМИСЛОВОСТІ
16.11.2016 20:00
МОРАЛЬНАЯ МОТИВАЦИЯ В ПЕРИОД КРИЗИСА
16.11.2016 19:27
ВІРУСНИЙ МАРКЕТИНГ: СУТНІСТЬ, ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ
16.11.2016 12:42
ДОСЛІДЖЕННЯ КІЛЬКІСНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
14.11.2016 19:25
МАРКЕТИНГОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЯК НЕВІДДІЛЬНА СКЛАДОВА ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
14.11.2016 19:07




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.187 сек. / Mysql: 1367 (0.145 сек.)