:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТУ СИСТЕМИ ЗБУТУ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ :: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТУ СИСТЕМИ ЗБУТУ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТУ СИСТЕМИ ЗБУТУ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТУ СИСТЕМИ ЗБУТУ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ

 
06.06.2014 16:53
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту ДВНЗ «Криворізький Національний Університет»; Дорчинець Анастасія Іванівна, студентка Криворізького економічного інституту ДВНЗ «Криворізький Національний Університет»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Маркетинговий аудит системи збуту – комплексна оцінка результатів збутової діяльності шляхом всебічного, періодичного та незалежного аналізу збутових операцій підприємства[1].
Актуальність обраної теми підкреслюється тим, що саме маркетинговий аудит збутової діяльності дозволяє відстежити використання збутового потенціалу й на цій основі виробити стратегічні й тактичні рішення щодо підвищення ефективності його використання.
Метою маркетингового аудиту системи збуту є визначення збутових цілей та стратегій збутової діяльності підприємства. Відповідно до визначеної мети завдання аудиту полягає у представлені найбільш ефективних шляхів досягнення намічених цілей підприємства [2].
Об’єктом дослідження в роботі обрано ПАТ «Північний ГЗК» - один з найкрупніших підприємств України з видобутку та збагачення залізної руди.
ПівнГЗК реалізує свою продукцію як на зовнішньому, так і на внутрішньому ринках. Споживчим сегментом продукції комбінату виступає металургійний комплекс, який формується на великій території.
Збутова діяльність на комбінаті організовується відділом збуту та зовнішньоекономічних зв’язків, який є самостійним структурним підрозділом управління комбінату й підпорядковується безпосередньо генеральному директорові.
У здійсненні збутової діяльності на внутрішньому ринку ПАТ “Північний ГЗК” використовує прямі зв’зки зі споживачами залізорудної продукції.
У зовнішньоекономічній діяльності використовується така форма виходу на зовнішні ринки, як непрямий збут, тобто реалізація залізорудної сировини через зарубіжних посередників [3].
Аналіз даних вказує на те, що за аналізований період вартість обсягу збуту продукції  комбінату зросла на 4059 млн. грн.. або на 54,8%, при цьому спостерігається зростання вартості збуту продукції комбінату у 2010 та 2012 рр, у 2013 р. відбулося зниження обсягу збуту продукції, порівняно з 2012 р. на 3182 млн. грн. або на 21,8%.
Проведення аудиту збутової діяльності ПАТ «Північний ГЗК» свідчить про те, що збутова діяльність комбінату спрямована в основному на забезпечення реалізації обсягів виробленої продукції і задоволення потреб споживачів відносно їх замовлень. Разом з тим, матеріали аналізу вказують про те, що за останні роки комбінат частково втрачає споживачів внутрішнього і зовнішнього ринків, тобто йому необхідно використовувати більш активну політику просування своєї продукції на  ринку.
 Запропоновані основні тактичні та оперативні заходи маркетингу ПАТ «Північний ГЗК» щодо підвищення ефективності збутової діяльності. Основними є:
1. Вивчення стану ринкового попиту на продукцію підприємства
2. Дослідження особливостей просування продукції на різноманітні  ринки збуту
3. Розробка системи знижок для постійних покупців
4. Впровадження логістичної системи "Максимум-мінімум"
5. Вдосконалення МІС
6. Вдосконалення комунікаційної діяльності за рахунок ширшого використання Інтернет-технологій
7. Покращення моніторингу ринку і поведінки споживачів на ньому
8. Покращення роботи зі споживачами продукції та ін.

Список використаних джерел:

1. Балабанова Л. В. Маркетинговий аудит системи збуту. Навчальний посібник / Л.В. Балабанова, А. В. Балабаниць. – К.: ВД ―Професіонал‖, 2004.
2. Плаксій Т.О. Маркетинговий аудит: сутність, складові та особливості проведення // ВісникХмельницького національного університету. Серія: економічні науки. – Хмельницький.– 2009. – №2.
3. http://sevgok.metinvestholding.com/ua


Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
РОЗВИТОК СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПАТ «ЗТР»
25.05.2014 14:25
THE IMPACT OF ORGANIZATION CHANGE TO THE ECONOMY
12.06.2014 00:51
ПОШУК МАРКЕТИНГОВИХ НАПРЯМКІВ УДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ
10.06.2014 18:43
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПОЛІТИКИ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ПІДПРИЄМСТВ МАЛОГО БІЗНЕСУ
10.06.2014 17:10
УПРАВЛІННЯ ТОВАРНИМ АСОРТИМЕНТОМ ЯК ДЖЕРЕЛО КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
06.06.2014 17:03
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛОГІСТИКИ ЗАКУПІВЕЛЬ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
06.06.2014 16:47
ПРИНЦИПИ СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ
03.06.2014 13:47




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.206 сек. / Mysql: 1396 (0.159 сек.)