:: ECONOMY :: Конференції 2014 :: Сильна економіка України: пріоритетні напрямки розвитку :: ECONOMY :: Конференції 2014 :: Сильна економіка України: пріоритетні напрямки розвитку
:: ECONOMY :: Конференції 2014 :: Сильна економіка України: пріоритетні напрямки розвитку
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 26



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-5] з 5 Сторінки: 1 
 
ЛЮДСЬКИЙ ЧИННИК І ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Вітюк Оксана Вікторівна, студентка Національного авіаційного університету, м.Київ, Україна
29.09.2014 11:47
 
 
АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ЗБУТУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Островська Ольга Василівна, студентка Національного авіаційного університету, м.Київ, Україна
30.09.2014 16:00
 
 
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Павленко Едуард Григорович, студент Національного авіаційного університету, м. Київ, Україна
30.09.2014 12:10
 
 
 
ПРОБЛЕМИ МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ В СИСТЕМІ РЕГІОНАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Тесля Дмитро Вадимович, аспірант Інституту регіональних досліджень НАН України, викладач Львівського державного коледжу харчової і переробної промисловості Національного університету харчових технологій
02.10.2014 21:26
 
 
МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ В СИСТЕМІ ПІДХОДІВ ДО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Харчук С.А., кандидат економічних наук, доцент, Вінницький навчально-науковий інститут економіки Тернопільського національного економічного університету; Крокус І., студентка, Вінницький навчально-науковий інститут економіки Тернопільського національного економічного університету, Україна
06.10.2014 17:51
 
Відображено [1-5] з 5 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.182 сек. / Mysql: 1366 (0.145 сек.)