:: ECONOMY ::  :: Розвиток економічної науки на сучасному етапі (28.11.2017) :: ECONOMY ::  :: Розвиток економічної науки на сучасному етапі (28.11.2017)
:: ECONOMY ::  :: Розвиток економічної науки на сучасному етапі (28.11.2017)
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 5



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Розвиток економічної науки на сучасному етапі (28.11.2017)

Відображено [41-58] з 58 Сторінки: 1 2 3 
 
УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ ПОТОКАМИ ПІДРИЄМСТВ АПК
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Польова Олена Леонідівна, доктор економічних наук, доцент кафедри фінансів, банківської страви та страхування Вінницького національного аграрного університету
27.11.2017 19:36
 
 
СУТНІСТЬ ЕКОЛОГІЧНИХ ВИТРАТ І ЗОБОВ’ЯЗАНЬ ЯК СКЛАДОВИХ ЕФЕКТИВНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 3. Облік, статистика і аудит;]
Автор: Пузанова Майя Ігорівна, аспірант кафедри обліку підприємницької діяльності та оподаткування, Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
27.11.2017 18:50
 
 
СТРЕС-МЕНЕДЖМЕНТ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Райчева Аліна Олександрівна, студентка, Університет державної фіскальної служби України
29.11.2017 17:58
 
 
ДИНАМІКА РОЗВИТКУ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]
Автор: Рудковський Олександр Володимирович, доктор економічних наук, кафедра менеджмента, Хмельницький економічний університет
05.12.2017 22:30
 
 
ОБЛІКОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА ЯК СКЛАДОВА СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ
[Секція 3. Облік, статистика і аудит;]
Автор: Савков Микола Леонідович, магістр, Вінницький національний аграрний університет
29.11.2017 19:53
 
 
НЕМАТЕРІАЛЬНІ АКТИВИ ЯК ОБ’ЄКТИ ОБЛІКУ ТА КОНТРОЛЮ
[Секція 3. Облік, статистика і аудит;]
Автор: Сітарський Владислав Сергійович, магістр, Вінницький національний аграрний університет
29.11.2017 20:28
 
 
КОНТРОЛІНГ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 5. Банківська справа. Фінанси, грошовий обіг та кредит;]
Автор: Скорик Валентин Юрійович, студент, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського; Петченко Марина Валентинівна, старший викладач, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
28.11.2017 18:09
 
 
ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 3. Облік, статистика і аудит;]
Автор: Сливінська Оксана Богданівна, кандидат економічних наук, Відокремлений підрозділ Національного університету біоресурсів і природокористування України «Бережанський агротехнічний інститут»; Галайко Володимир Іванович, слухач магістратури Відокремлений підрозділ Національного університету біоресурсів і природокористування України «Бережанський агротехнічний інститут»
28.11.2017 18:03
 
 
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЗОВНІШНЬОГО ДЕРЖАВНОГО БОРГУ УКРАЇНИ
[Секція 5. Банківська справа. Фінанси, грошовий обіг та кредит;]
Автор: Софієнко Анастасія Петрівна, аспірант кафедри фінансів, Київський національний університет імені Тараса Шевченка
29.11.2017 19:00
 
 
 
ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ АУТСОРСИНГУ В УКРАЇНІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Стойкова Єлизавета Сергіївна, студентка 3 курсу напряму підготовки «Міжнародна економіка» Університету Державної фіскальної служби України, м. Ірпінь
29.11.2017 18:39
 
 
ВПРОВАДЖЕННЯ ОРГАНІЧНОГО ВИРОБНИЦТВА ОЛІЙНИХ КУЛЬТУР ЯК ЧИННИК ЕКОНОМІЧНОГО ПОЖВАВЛЕННЯ ГАЛУЗІ
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]
Автор: Сулига Артем Олександрович, студент другого курсу магістратури Навчально-наукового інституту бізнесу і менеджменту Харківського національного технічного університету сільського господарства
28.11.2017 18:45
 
 
МОДЕЛЬ ОРГАНІЗАЦІЇ АУДИТУ КОНСОЛІДОВАНОЇ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ В УПРАВЛІНСЬКІЙ ОБЛІКОВІЙ ІНФОРМАЦІЙНІЙ СИСТЕМІ
[Секція 3. Облік, статистика і аудит;]
Автор: Топоркова Олена Вячеславівна, кандидат економічних наук, професор кафедри бухгалтерського обліку, аудиту та оподаткування Харківського державного університету харчування та торгівлі; Акімова Наталія Сергіївна, кандидат економічних наук, професор кафедри бухгалтерського обліку, аудиту та оподаткування Харківського державного університету харчування та торгівлі
27.11.2017 19:24
 
 
ПРОБЛЕМИ ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ, ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ
[Секція 3. Облік, статистика і аудит;]
Автор: Федоровська Дарина Сергіївна, студентка, Ірпінський державний коледж економіки та права
28.11.2017 17:45
 
 
ІНСТРУМЕНТАРІЙ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
[Секція 4. Економічний аналіз. Економіко-математичне моделювання;]
Автор: Хома Надія Григорівна, кандидат фізико-математичних наук, доцент, Тернопільський національний економічний університет; Захарова Катерина Петрівна, студентка, Тернопільський національний економічний університет
27.11.2017 19:49
 
 
МОДЕЛЮВАННЯ КАНАЛІВ РОЗПОДІЛУ ПРИ ЕЛЕКТРОННИХ ПРОДАЖАХ
[Секція 4. Економічний аналіз. Економіко-математичне моделювання;]
Автор: Хрупович Світлана Євгенівна, кандидат економічних наук, доцент, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
27.11.2017 19:55
 
 
РОЗВИТОК БРЕНДА У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ЦІННОСТІ ДЛЯ СПОЖИВАЧА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Шевченко Олена Леонідівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
23.11.2017 17:28
 
 
ВИКЛИКИ ІННОВАЦІЙНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ РИНКУ ПРАЦІ
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]
Автор: Шевченко Олена Олександрівна, кандидат економічних наук, доцент, Національний університет «Києво-Могилянська академія»
29.11.2017 19:24
 
 
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ПРИ ЗДІЙСНЕННІ ДРІБНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Шукліна В.В., кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту та маркетингу, Херсонський національний технічний університет, Україна; Шульженко М.А., студентка, Херсонський національний технічний університет, Україна
27.11.2017 20:35
 
Відображено [41-58] з 58 Сторінки: 1 2 3 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.222 сек. / Mysql: 1395 (0.175 сек.)