:: ECONOMY ::  :: Проблеми стабілізації економіки країни :: ECONOMY ::  :: Проблеми стабілізації економіки країни
:: ECONOMY ::  :: Проблеми стабілізації економіки країни
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 26



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Проблеми стабілізації економіки країни

Відображено [41-60] з 120 Сторінки: 1 2 3 4 5 6 
 
ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]
Автор: Корнієнко Вікторія Ігорівна, студентка, Херсонський державний університет
14.12.2016 17:59
 
 
ПРОБЛЕМЫ И РИСКИ СОЦИАЛЬНО-ЭКОНОМИЧЕСКОГО ВОССТАНОВЛЕНИЯ ТЕРРИТОРИЙ В ПОСЛЕВОЕННЫЙ ПЕРИОД
[Секція 8. Світова економіка та міжнародні відносини;]
Автор: Королева Наталья Вадимовна, кандидат экономических наук, Белгородский государственный технологический университет им. В.Г. Шухова, Россия; Левченко Александр Сергеевич, кандидат экономических наук, Белгородский государственный технологический университет им. В.Г. Шухова, Россия
16.12.2016 22:21
 
 
УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Короткова Марина Геннадіївна, студент 3 курсу факультету менеджменту Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
14.12.2016 13:19
 
 
ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ БЕЗРОБІТТЯ В УКРАЇНІ
[Секція 6. Податкова система. Бюджетна система. Правові відносини в економічній системі;]
Автор: Костенко Тетяна Андріївна, студент, Університет митної справи та фінансів
10.12.2016 15:56
 
 
НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]
Автор: Котлярова Ольга Ігорівна, магістр факультету економіки та фінансів, Донбаський державний технічний університет; Крамчанінова Майя Джемалівна, кандидат економічних наук, Донбаський державний технічний університет
13.12.2016 14:53
 
 
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Крива Яна Аркадіївна, здобувач освітнього ступеня «бакалавр», Вінницький торговельно-економічний інститут, Київський національний торговельно-економічний університет, м. Вінниця, Україна
01.12.2016 21:46
 
 
КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА ЯК ОСНОВА ІМІДЖУ СУЧАСНИХ КОМПАНІЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Круглов Віталій Вікторович, кандидат наук з державного управління, дoцент, Харківський тoргoвeльнo-eкoнoмiчний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Кадук Юлія Сергіївна, Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
16.12.2016 15:27
 
 
УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ В ПІДПРИЄМНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Круглов Віталій Вікторович, кандидат наук з державного управління, дoцент, Харківський тoргoвeльнo-eкoнoмiчний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Кобиф Тетяна Георгіївна, Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
16.12.2016 17:30
 
 
КОМУНІКАЦІЙНИЙ ПРОЦЕС В УПРАВЛІННІ ТУРИСТИЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Круглов Віталій Вікторович, кандидат наук з державного управління, дoцент, Харківський тoргoвeльнo-eкoнoмiчний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Озерова Наталя Юріївна, Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
15.12.2016 21:03
 
 
ІНТЕРНЕТ ЯК ЗАСІБ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Круглов Віталій Вікторович, кандидат наук з державного управління, дoцент, Харківський тoргoвeльнo-eкoнoмiчний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Пасинок Аліна Юріївна, Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
15.12.2016 19:58
 
 
 
КОНФЛІКТ ЯК ПРОБЛЕМА В УПРАВЛІННІ ПЕРСОНАЛОМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Круглов Віталій Вікторович, кандидат наук з державного управління, дoцент, Харківський тoргoвeльнo-eкoнoмiчний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Полозенко Євгеній Сергійович, Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
15.12.2016 18:22
 
 
АМОРТИЗАЦІЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ У БУХГАЛТЕРСЬКОМУ І ПОДАТКОВОМУ ОБЛІКУ: ВІДМІННОСТІ Й СУПЕРЕЧНОСТІ
[Секція 3. Облік, статистика і аудит;]
Автор: Крупко Марія Павлівна, студентка 4 курсу спеціальності «Облік і аудит», Національний університет водного господарства та природокористування
14.12.2016 12:45
 
 
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ В УМОВАХ КРИЗИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Курганська Марина Костянтинівна, здобувач кафедри менеджменту і дміністрування Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
18.12.2016 11:30
 
 
ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАХИСТУ КОМЕРЦІЙНОЇ ТАЄМНИЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]
Автор: Кутвіцька Вікторія Олегівна, студентка, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна
17.12.2016 20:06
 
 
ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Левченко Денис Маріанович, студент факультету Менеджменту Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
17.12.2016 16:55
 
 
ПИТАННЯ УПРАВЛІННЯ РЕСУРСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ В ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]
Автор: Левченко Я.В., магістрант, Київський Національний університет культури і мистецтв, Київ, Україна
16.12.2016 18:43
 
 
ФОРМУВАННЯ ОСНОВНИХ ЛІДЕРСЬКИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МЕНЕДЖЕРІВ ДЛЯ РОБОТИ В СФЕРІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ліштаба Людмила Вікторівна, асистент кафедри соціальної медицини, ООЗ з медичною статистикою, ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України”
08.12.2016 15:10
 
 
ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ПРОВЕДЕННЯ ФІНАНСОВОГО ОЗДОРОВЛЕННЯ БАНКІВ
[Секція 5. Банківська справа. Фінанси, грошовий обіг та кредит;]
Автор: Лук’янець Богдана Петрівна, студентка, Київський національний торговельно-економічний університет
16.12.2016 14:32
 
 
НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА РЕГІОНУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лук’янов Віктор Іванович, директор житлово-комунального технікуму Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
18.12.2016 11:34
 
 
СТИМУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ РЕГІОНУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лук’янченкова Вікторія Євгенівна, здобувач кафедри менеджменту і адміністрування Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
18.12.2016 11:39
 
Відображено [41-60] з 120 Сторінки: 1 2 3 4 5 6 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.232 сек. / Mysql: 1366 (0.178 сек.)