|
|
|
Проблеми стабілізації економіки країни
Відображено [41-60] з 120 |
Сторінки:
1 2 3 4 5 6
|
|
|
ПРОБЛЕМЫ И РИСКИ СОЦИАЛЬНО-ЭКОНОМИЧЕСКОГО ВОССТАНОВЛЕНИЯ ТЕРРИТОРИЙ В ПОСЛЕВОЕННЫЙ ПЕРИОД
|
[Секція 8. Світова економіка та міжнародні відносини;] |
Автор: Королева Наталья Вадимовна, кандидат экономических наук, Белгородский государственный технологический университет им. В.Г. Шухова, Россия; Левченко Александр Сергеевич, кандидат экономических наук, Белгородский государственный технологический университет им. В.Г. Шухова, Россия
|
16.12.2016 22:21 |
|
|
ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ БЕЗРОБІТТЯ В УКРАЇНІ
|
[Секція 6. Податкова система. Бюджетна система. Правові відносини в економічній системі;] |
Автор: Костенко Тетяна Андріївна, студент, Університет митної справи та фінансів
|
10.12.2016 15:56 |
|
|
НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
|
[Секція 1. Економіка та підприємництво;] |
Автор: Котлярова Ольга Ігорівна, магістр факультету економіки та фінансів, Донбаський державний технічний університет; Крамчанінова Майя Джемалівна, кандидат економічних наук, Донбаський державний технічний університет
|
13.12.2016 14:53 |
|
|
КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА ЯК ОСНОВА ІМІДЖУ СУЧАСНИХ КОМПАНІЙ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Круглов Віталій Вікторович, кандидат наук з державного управління, дoцент, Харківський тoргoвeльнo-eкoнoмiчний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Кадук Юлія Сергіївна, Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
|
16.12.2016 15:27 |
|
|
УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ В ПІДПРИЄМНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Круглов Віталій Вікторович, кандидат наук з державного управління, дoцент, Харківський тoргoвeльнo-eкoнoмiчний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Кобиф Тетяна Георгіївна, Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
|
16.12.2016 17:30 |
|
|
КОМУНІКАЦІЙНИЙ ПРОЦЕС В УПРАВЛІННІ ТУРИСТИЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Круглов Віталій Вікторович, кандидат наук з державного управління, дoцент, Харківський тoргoвeльнo-eкoнoмiчний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Озерова Наталя Юріївна, Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
|
15.12.2016 21:03 |
|
|
ІНТЕРНЕТ ЯК ЗАСІБ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Круглов Віталій Вікторович, кандидат наук з державного управління, дoцент, Харківський тoргoвeльнo-eкoнoмiчний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Пасинок Аліна Юріївна, Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
|
15.12.2016 19:58 |
|
|
КОНФЛІКТ ЯК ПРОБЛЕМА В УПРАВЛІННІ ПЕРСОНАЛОМ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Круглов Віталій Вікторович, кандидат наук з державного управління, дoцент, Харківський тoргoвeльнo-eкoнoмiчний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Полозенко Євгеній Сергійович, Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
|
15.12.2016 18:22 |
|
|
ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Левченко Денис Маріанович, студент факультету Менеджменту Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
|
17.12.2016 16:55 |
|
Відображено [41-60] з 120 |
Сторінки:
1 2 3 4 5 6
|
|
|
|